Cinta Halal Ini

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, June 23, 2010

3rd Day @ AAN

Dear Diary Just Me =)

Diariku, ketika ini aku ngah kengantokkan sebab kekenyang melampau...baru je balik dari dewan makan bg makan malam dan tika ini aku rindukan suamiku sangat2 termasuk ibu aku la kan =)...cepatla masa sila berlalu dengan tanda kusedari =)

Diari Puan Pza pd hari ni =)
Seperti semlam bangun awal untuk bersiap2 ke kelas (macam zaman blajar la plak) =).Makin bersemangat mahu pergi kursus sbb seronok sgt penceramah dan modul nya.....Jom kita bersiap2!



~ Ok! Siap nak ke kelas today~

Pagi ni jadi orang pertama plak masuk kelas...hehehehe, catat rekod...zaman blajar dulu pun tak penah aku masuk awal2 ke kelas =)

Modul untuk hari ni banyak pasal isu2 investment...dulu masa blajar ada ambik, lect sgt pandai =)....Modul yang aku blajar today The Value Of Money, Common Stock & Bonds.....Best topic ni tapi agak rumit sedekt coz banyak sangat formula yang kena blajar...semuanya banyak berkaitan dengan investment...today memang melibatkan formula investment....seronok jugak....masa study dulu ada gak ambik benda ni tapi ni lagi mendalam la, tak la kekok sangat bila term2 yang disebutkan kan? =)....Tapi pening la jugak, mana tak nye bila dah keje mana la guna formula sangat bak kata orang otak dah tepu ni yang kena kikis balik ni =)...
Apa pun modul pada hari ini sangat menarik dan berkesan pada prespektif individu aku =).....

Today ada sesi tangkap gambar bagi peserta kursus, aku nak jugak tgkp gune kamera tapi agak segan memandangkan peserta kursus rata2 bukan dari jabatan yang sama dan bukan dari negeri yang sama, yang sama ada jawatan kami =)....Lebih kurang 2, 3 orang peserta kursus yang mengandung sama ngan aku da menginap juga disini so maybe kekuatan ini tidak melemahkan semangat orang yang baru2 mengandung ni...dan sy sihat disini =)

So berakhirkan modul hari ini maka berakhirlah masa kami dengan Tuan Haji Mohammed Zain, coz esok dan lusa akan ada modul dan penceramah baru , so see u tommorow never die =)

Note Kaki : Allah tidak akan mengubah kita sekiranya kita sendiri tidak mahu mengubah nasib dan diri kita...jadi jika hidup kita tak berubah jangan menyalahkan takdir....Saya banyak berusaha dalam mencapai siapa saya hari ini dan ini atas usaha saya dan bukan bergantung pada takdir semata2....usaha adalah kunci pada diri kita =)

No comments:

Post a Comment

Tukang Komen :)