Cinta Halal Ini

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, March 25, 2014

Anniversary 4 tahun Edisi 1 :)

Assalamualaikum....

Lama gila tak tulis blog mak aihhhhhhh...memang gambar dalam hp beratus2 tak sempat nak share moment dalam blog, dalam ig je mampu. Ceita holiday ke cherating pun tak sempat nak cerita. Nak cerita pasal anniversary kita lah...hahahaha...rasa canggung plak sbb dah lama tak menaip..hahahahaha.

Bincang dengan hubby nak g bercuti masa anniversary nanti, dan aku memang dah lama nak bawak budak2 ni terutama si haikal sbb dia kan peminat tegar thomas, jadi tempat paling sesuai untuk budak2 ni tentulah puteri harbour park, walaupun kampung aku kat johor masih tak sempat nak kesini lagi pun kampung dengan tempat ni lebih kurang sejam lebih.... dan kebetulan memang masa ni la yang sesuai dah lama tertangguh2 dan ikutkan hampir tak jd g holiday ni sbb hubby ada kerja urgent masa tu, tu la kalau nak bercuti memang kitorg bukan jenis rancang2, ada masa lapang terus terjah nasib la masa tu bukan cuti sekolah masih lenggang lagi....

Aku memang plan g hari jumaat untuk perjalanan je, sebab pk perjalanan tu 5 jam dah sampai2 terus hubby kata jom g JPO dulu (dalam hati loncat2) tapi muka cover maintain.

Malas la nak cite panjang...apa pun holiday + anniversary tahun ni best sebab dengan bergembira dengan anak2 dan mak bapak pun gembira..hahaha. Alhamdulillah.







~ Tak sangka hubby bagi beli h/beg yelah MK tu baru je beli aku pun tak de la nak beli apa sangat pun, beli kasut anak2 pun dah ok, clark murah gila ok smapi nak beli 10(ok tipu je) .wakakaka ~



~ Tqvm hubby...i tak mintak2 pun tapi dia yang murah hati nak belanja..hahahahahaha, kuar masuk kuar masuk ni jelah yang aku berkenan, niat di hati nak sambar MK pink tapi nan hado (pk banyak kali tau nak choose yang mana kalau tak menyesal dengan pilihan kan) ..bukan aku nak kata coach tak ok tapi dari segi kualiti kulit aku lebih berpuas hati dengan kualiti MK tapi tetap suka dengan HB baru sbb ni pilihan suami ai :P  ~


~ Kul 5 petang baru check in, mandi2 g cari makan malam kat jb...tempat berteduh di bayu marina resort..memang best !! ~


~ Makan di JB, apa ntah nama kedai ni tp best jugak, mawar tdo masa ni keletihan betul..makan2 terus balik bilik penat kot kl jb pastu terus g jpo, esok nya baru g jalan2 ke puteri harbour park :P ~
 
Puteri harbour park ni memang aku reserve untuk masuk ni sehari sbb aku pk kalau dah masuk sini memang tak larat nak jalan tempat lain dah, maklum lah bawak budak2 kan tak nak la bg diorg penat2 sangat.. masuk sini 930 pagi aku dah terpacak tunggu kaunter tiket bukak, aku org 1st beli tiket ok.. aku masuk sini dari kul 10 sampai hampir jam 3 petang ok...memang seriusly extremly best, puas hati sangat2 dapat bawak anak2 g sini:)

















Notakaki : Ada masa sambung lagi edisi 2, mood malas datang kembali (malas nak transfer gambar hahahaha) :P

4 comments:

  1. Assalam fiza. wah percutian yg sgt best :) eppy anniversary ya :)

    ReplyDelete
  2. waalaikumusalam @cpludmeira...alhamdulillah, tq yang :)

    ReplyDelete
  3. wow bestnya puteri harbour.. mawar siap isap botol tu.. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha best sangat...tahu takpe..konon2 feling cool la sbb pegang botol.hahaha

      Delete

Tukang Komen :)