Cinta Halal Ini

Daisypath Anniversary tickers

Monday, July 25, 2011

Berjalan sakan D' bukit tinggi wif My New BFF :P

Assalamualaikum....

Sebenarnya agak lama nak buat keputusan nak pilih the best choice of my new bff....terima kasih pada tuan penasihat (Incik JamilMadu3), aku jes bg detail bajet dan jenis mcm ne nak dia suggetkan...atas nasihat beliau, dia bg aku pilihan antara sony nex-3 & canon G12


Sony Nex-3 

@

Canon G12

AKu beli kat foto selangor, sony nex-3 dia dah tak jual sebab tak laku, so automatik aku ambikCanon G12...hasil gmbr dia aku puas hati la...tak habis explore lagi...

So smlm saja je nak jalan2, plan asal ke ipoh, konon2 nak g makan nasi ayam RHB tuh!, last2 aina bgthu ahad dia tutup, aku sumpah lupa dia tutup hari ahad kot..hehehe, so plan ke-2 melaka, tapi dah selalu pergi...last2 hubby kata pergi bukit tinggi, dekat pun dekat...perjalanan dari sentul ke bukit tinggi lebih kurang sejam...

Meh aku tunjuk hasil ambik gambar guna kamera baru,hehehe, bajet poyo...jakun!...tanpa sebarang edit dah aku just guna auto je...budak baru bak bertatih, tak pandai pape pun lagi..hehehe

Best jugak bukit tinggi ni, cantik tempat dia, masuk hanya RM12.00 bagi dewasa...hotel aku tak tahu berapa harga sebab aku pergi balik hari...makanan dia kureng sedap...sesuai la nak bersuka ria dengan famili....
Amaran keras : Tolong jangan pakai kasut tumit tinggi bila nak naik japanese village..





























Notakaki : Gigi haikal dah tumbuh sebatang kat bawah masa hari sabtu lepas, nasib tak demam kalau tak tak merasa la nak naik bukit tinggi smlm :P

No comments:

Post a Comment

Tukang Komen :)