Cinta Halal Ini

Daisypath Anniversary tickers

Monday, February 15, 2010

Maybe its My Last Bachelor Party....

Hari yang aku nantikan telahpun tibe, aku rasa excited sangat nak g percutian ke pd ngan budak2 kelas aku masa sekolah menengah....walaupun tak la ramai yang join tapi kawan2 baik aku ada pun deh gembira sangat2....thanks ya lin, idora, aizan n kyn =)...hepi sangat2 percutian ke pd ngan korang semua ika, kyn, farah, ziana n ain.....gerek semua yang ada.....


Hari Pertama_130210 =)

1030 pagi : Bertolak dari rumah bersama lin dan harus mengambil kyn kat umah dia di ampang then pick up dora kat umah dia di balakong.

12.00 hari : Sampai di umah dora, kelakar btl kawan2 aku ni, yang best nye diorg ni kalau tak puas hati main cakap depan je takde nak mengumpat2,mengata2...inilah erti persahabatan yang sebenar...hehehehehe...ayat dora paling puaka bagi kat kyn bila kyn last minute nak tumpang kete aku adalah :-

Ayat Kyn Malam Semalam : Aku maybe ikut aizan kot...

*** AYat ni yang idoran bengang n sembur dia on de dot..hahahahaahahah

Idora : Wei asal ko ada ha, tak muat kete la nak letak pelampung aku!

Kyn : Ala ,kau jgn la tiup dulu smpi pd kang aku tlg tiup...

*****hahahahahaha, mulut macam puaka k masing2....ngee~~~

Macam sakit hati je ngan perjalanan ke pd yang seharusnya kitaorg boleh smpi dlam kul 1 @ 130.....Jalan sangat jem dan aku terlibat ngan kesesakkan tu & paling tidak percaya aku smpi PD kul 3 macam tu.....Sampai je PD idora suggestkan kitaorf terus g makan kat bandar pd, sebelum masuk check in....dah kepenatan sure tak kuar punya kan.....



 

330 Ptg : Kitaorg check in bilik, dengan muka kepenatan sekali ada benda pelik A.K.A macam puaka sikit la, pelik kan bilik bilik depan tu yang didiami oleh idora, kyn n aizan alamarinya bermangga..ish seram sejuk la....apa motif corus tu nak mangga almari tu...tapi kitaorg buat tak tahu je alhamdulillah takde peristiwa pelik A.k.A puaka yang berlaku =)

630 ptg : Apabila rasa menidurkan diri merupakn kerugian yang amat besar, jd kami pun bersetuju nak jalan2 di lagoon di corus ni smbil tengok matahari tenggelam..ah, poyo plak aku ni =)...hehehehhe dan smentara tunggu kedatangan aizan, dia lambat sikit sbb kena keje hari tu...sian dia penat2 pun still bo dtg...=)

 

  

 



0830 mlm : Bersiap2 nak pergi ke bbq n karoke tyme, perasaan nak karoke tak la segan sangat sebbnya semua perempuan, but nak ke sana kena drive sbb bbq buat kat glory......sangat have fub n makanan yang sangat banyak, biasala kalau perempuan yang makan banyak mana sangat berbanding dengan lelaki kan, so makanan yang balance tu kitaog tapaw je....hehehehehe, kegedikan melampau apabila nak bergambar kat playground & bermain2 di playground....ehehehhe=)

 

  

  
 


1230 pagi : Pulang ke corus, masuk bilik rasa tak ngantok pulak, kitaorg borak2 smpi kul 2 pagi je macam tu....idora suh tdo awal sebab esok pagi2 nak g mandi-manda n main banana boat..yipee!asik bebe...

Hari Terakhir_140210 =(


0630 Pagi : Pagi2 dah bangun untuk solat subuh dan bersiap2 untuk ke telok kemanag, cuz ika kata kata sana yang happening pun nak mandi..

0730 Pagi : Sebelum nak mandi2, kitaorg g breakfast kat kedai makan PUAKA, geram aku ngan kedai ni sebab dia terlalu tidak sopan ngan pelanngannya...

Aku : Makcik nak roti canai biasa 4 eh

Makcik : Ern, lambat lagi sebab ramai sangat yang menunggu yang untuk bungkus pun tak siap lgi, kalau tunggu mungkin ESOK PAGI BARU SIAP (dengan muka serius)
Aku : Korang, aku trsentap la ngan makcik tu...

MAKCIK : Tadi sini ada order roti canai eh..
IDORA : Takpela makcik ESOK PAGI BARU KITAORG AMBIK...

*****hahahhahaha, kalau aku mmg tak mejawab la, last2 aku tak la bersarapan pagi tu~


Kitaorg pun menyambung aktiviti ke pantai teluk kemanag..jeng2 waktu telah tiba nak naik banana boat...mulut puaka aizan meyebabkan aku pun rasa takut nak naik benda tu...hehehehe
Seriusly si idora dah pesan kat abg bot tu jangan jatuhkan kitaorg, nanti kitorg sman dia n mak kitaorg marah dia...hahahahhahha=)

Setelah naik banana boat tu aku rasa tak la takut mana, rasa enjoy ngna teletah gile2 si gadis ni..ehhehehehe...rasa seronok sanagat naik benda tu ngan si gadis2 ni...heehehehhe...idora kata lain kali kita jatuh kan diri plak sebab rasa tak dela takut pun naik benda tu.....helo gile apa, atas air tu mana tahu ada jerung ke =)

 

 


Lepas je naik pantai, kitorg take few pic untuk kenangan, then nak g terjun swimming pool plak...so kena balik kat corus...kelakar gile buat lawak bangang je dlm kolam tu, & baru aku taw berat badan kita kalau dalam air menjadi ringan that y la si aizan bo dukung aku dalam air..hahahahhahahha=)

 

 


1030 pagi : Jamc dah kul 1030 kitaorg kena check out kul 1, before that kitaorg nak g bershopping2 kat batu 4, dekat je ngan corus tu....banyak jugak barang2, murah2 plak tu...urm masa sungguh mencemburi kami, dah kul 1230 la so kena balik bilik nak g tukar baju sebab aku nak g knduri member politeknik aku plak kat banting, nasib lin & idora teman kalau tak bosan jugak g sorg =(

 

  

  

  

 


0130 ptg : wa!!!!!!!!!!!!!nk check out, sekjep plak masanya rasa tak nak balik je lagi..hehehehehehehe, seblum balik sempat jugak aku menyerahkan kad kawin aku kat kawan2 aku =)

0330 ptg : Setelah sempat jugak aku sasat barat akhirnya sampai jugak kat umah ema.. sorry ye cik anis tak sempat nak jumpa sebab aku mengalami masalah jalan hehehehehe..ema sgt lawa dan manis ya kamu, selamat pengantin baru semoga kekal ke anak cucu....

p/s : ema lauk2 kenduri ko sedap sgt wei....aku suka lauk kampung =)

 

 


0700 mlm : setelah hantar idora balik ke balakong aku pun selamat sampai dirumah =)

Just Me Say : Aku sangat gembira & enjoy dengan percutian gadis kita.....jangan lupa tau janji kita lagi 5 tahun buat lagi macam ni but plus bawak husband masing =)

No comments:

Post a Comment

Tukang Komen :)