Cinta Halal Ini

Daisypath Anniversary tickers

Friday, November 12, 2010

Check Up Honey Madu Masuk Trismeter ke-3 # 4rd Tyme =), Anytime boleh bersalin :P



Tarikh Check Up : 12 November 2010 (11.00 pagi)
Doktor : Dr. Norkedah
Kandungan : Dekat 9 bulan ( Doktor kata anytyme boleh bersalin)
Berat Honey Madu : 2.6 kg (Doktor kata kecik je baby, nada mcm perli aku ok!!!)
Berat Mama Honey Madu :Naik, naik dan naik (Cepatlah bersalin sebelum kegemukkan ni melampaui batasan :P)
Next Check Up : 26 Nov 2010 (Maybe it's my last check up coz due date maybe 03 Disember 2010)


~ Oleh ini, sy mengumumkan bahawa saya akan/boleh pakai baju kebaya ini selepas bersalin :P ~

Tadi masa sebelum g check up berdebar2 je hati ni, Serius perasaan aku mula bercampur2 bila ingatkan nak dekat2 tarikh bersalin, menghitung minggu je.....manalah tau kena tahan wad ke tapi alhamdulillah doktor norkedah kata takde tanda2 nak bersalin lagi tapi peluang nak bersalin akan wujud bila-bila masa =) honey madu tak sabar2 nak muncul di dunia ni =).....

So doktor ada bagitahu hubby aku antara tanda2 nak bersalin :-
1.Pecah air ketumban
2.Keluar lendir bercampur darah
3.Perot mengeras dan sakit berkerapan selama setengah jam sekali

Doktor pun dah bg surat permohonan GL, so nanti suh laki aku bg kat HR dan nak suh dia apply atas nama dia...so bila dah ada GL boleh la simpan dlm kereta untuk persediaan untuk bersalin pada bila-bila masa sahaja :)...jadi kawan2 semua doakan saya selamat ye harapnya nak2 minggu depan nak menyambut raya aidiladha di kampung suami aku di pahang =)....


Notakaki : Moga masih sempat nak meraikan majlis potong jambul arriana yasmin nanti harapnya :)

No comments:

Post a Comment

Tukang Komen :)