Cinta Halal Ini

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, June 5, 2012

Rakan bilik tidur masa PUO kawin :)

Assalamualaikum...



~ Gambar lama wei, nak tergelak aku tengok la :P (tak silap aku tahun 2006 kot :P)....zaman dolu2,hahahaha, timah muka tak boleh blah :P, yang kawin tu si cantik baju biru tu la :) ~

Setelah macam2 dugaan yang datang akhirnya kahwin tanpa tunang2, tak yah sakit2 kepala nak pkkan cik zura :P, ye dan juga sabtu lepas dapat jumpa mak buyong2 kesayangan aku :)



~ Haikal ni dengan sapa2 nak manja skrg...:) ~




~ Nasib la kau aina tak alah sangat, aku dengan timah boleh gelakkan aina sbb kitorg dah habis alahan, nakal tak kitaorg :P ~



~ Cik tim, jgn buat muka pelik camtu eh!, hahahahaha, kitorg makan punya la lama, suami2 semua dah dok tepi padang tahu sgt kalau bini2 diorg ni kalau bertembung banyak cite nak di citekan :P ~



~ Seriusly warna pelamin ko cantik mek!!, dapat jumpa nage je yang lain awal sgt dtg :) ~



~ Dan juga asmad rakan bilik aku jugak dulu, makin cantik ko mek!!! ~


~ Dan lastly, Alhamdulillah aina pun dah preggy...jg kandungan elok2 tau....i luv my mak buyong geng :P ~


~ Haikal dan papa masa kenduri ahadnya plak...fuh banyak kenduri cuti sekolah ni ye :) ~

Notakaki : Ahad tu pun ada classmate PUO kawin tapi tak dapat g sbb banyak sgt kenduri ahad tu...apa pun selamat pengantin baru pada semua ya :)

No comments:

Post a Comment

Tukang Komen :)