Cinta Halal Ini

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, September 20, 2012

Dah terhantuk baru nak beringat:P

Assalamualaikum...

Antara aku dengan suami aku, suami aku lebih cerewet tentang penjagaan anak2...dari segi kebersihan, keselamatan dll...haikal selalu sangat & suka main bawah tangga dan lepas tu mesti terhantuk sampai benjol2 la, pastu husband ai kata "ma, cuba tanya jun bape kos buat stor bawah tangga", ternyata stor bawah tangga takde langsung dalam list masa renovation hari tu..... aku pun sure la menggeletis suka, selain untuk keselamatan anak2  boleh sedap mata memandang, kemas skt bawah tangga tu.Syukur & tq papa :)

Jun ni memang khas buat kitchen kabinet atau wardrobe, umah aku semua dia yang buat.Aku suka, kemas & bajet! Jun ni pun sama macam yun dan jun ni pun kalau ko nak mintak buat kabinet dia akan kenalkan jun jugak, aku kenal yun & jun ni melalui angah aku.Thanks ANGAH!!!,tibe2! motip :P

Jun ni muda ok, pandai cari duit lebih, perempuan skrg hebat!....selalunya jun akan datang tengok & estimate harga dulu. Tengok material macam mana, aku mintak sebijk macam kabinet dapur...perlu ke matching2 pza hoiii, eh suka mak la :P


~ Material memang sebijik macam kabinet dapur, kabinet dapur hasil kwsp aku:P ~


~ Sebelum di install, ni yang best ada rumah sendiri, ada duit buat la, tak de duit tangguh dulu, buat yang simple je dan penting sesuai dengan bajet kami sudah ~


~ aku tak tgk dia install mcm ne, laki aku yg tgk semua.....so siap je aku taw :) ~



~ Sebelum letak barang ~


~ Lepas letak barang..hehehehehe, bila ada stor memang semua nak sumbat..padahal stor tingkat 2 tu ada :P ~ 
 

~ Aku suka, kemas bawah tangga aku :) ~


~ Macam biasa, kami suami isteri suka kerja jun ~


~ Anak lelaki ai ni balik2 terus meluru ke stor ni pastu cakap "eiii, eiii"..:) ~

~ No more terhantuk ye good boy mama :)~

Notakaki : Hobi ai sekarang adalah menata rias rumah sweet rumah :)

No comments:

Post a Comment

Tukang Komen :)