Cinta Halal Ini

Daisypath Anniversary tickers

Friday, March 5, 2010

Aku terasa mahu menitiskan air mata akibat terharu yang amat sangat!

Pagi ni bukak je FB, Anis telah mentagkan satu video kat aku....aku bukak je aku tibe2 nak menitiskan air mata je sbb sangat terharu dengan slide video budak2 kelas aku DAT 6A 2007~~~

Sudah agak lama jugak aku meninggalkan ipoh, tetapi kenangan dan keakraban kami sebagai rakan sekelas tidak sm dengan pelajar2 ipta lain....kami daripada sem 1 sehingga 6 satu kelas yang sama, modul pun modul kelas yang sma, makan bersama, bercuti bersama, pergi bermain bowling dan karoke pun bersama rasanya masih baru sahaja kenangan itu berlaku tapi aku harus berpijak di bumi kami sekarang masing2 mengalami dunia yang berbeza ada yang melanjutkan pelajaran dan ada yang juga yang sudah bekerja tetapi kami still keep in touch...tu yang sangat terharu.....


 

  

  

  

  

  

 

Just Me Say : TQ Alot ngan video kau tu =)

No comments:

Post a Comment

Tukang Komen :)