Cinta Halal Ini

Daisypath Anniversary tickers

Friday, April 4, 2014

Alahai si note 2 pink ku....hai hai si note 3 rose gold ku :P

Assalamualaikum....

~ Hampir setahun jd tempat aku mengambil gambar, betul2 kesayangan ~

Note pink kesayang aku mula menujukkan perangai, dah dua hari aku hidup tanpa hp tp bagi aku tu bukan masalah besar pun.aku boleh je hidup takde hp...dah la aku sayang gila note pink ni, dia hanya keluar perkataan samsung je pastu tk kuar apa, mintak budak opis betulkan dia kata bukan masalah software pastu hubby kata dia nak g servise kat samsung je nanti...

Pastu kelmarin saja bawak budak2 g main playground kat giant terus suami ckp "awak tak nak beli hp lain ke sbb sekrg takde hp", so aku automatik kata "boleh ke", sbb aku mmg tak la keluarkan duit utk gajet2 ni. Dia kata ambil la, aku pun duk tanya galaxy y ke, dia kata ambik la note 3..."haaaa???biar betul nak ipong boleh???pastu promoter tu tanya aku guna hp utk kerja ke apa, aku ckp tentulah bergambar kan :p, dia kata note 3 terbaik, ipone ni sesuai utk kerja2 dan iphone ni banyak aplikasi kena bayar, samsung lebih mudah.....aku pun on jelah, terima kasih suami, terima kasih sangat, alhamdulillah terima kasih sayang.... awak buat sy serba salah la nak2 hari jd awak bulan 4 sy tak mampu nak bg note 3:P.hahahahahahahahaha.

~Kali ini pilih warna rose gold plak, pink memang ada...hahaaaaaa tp putih gold ni lagi mengancam :P~

Notakaki : Tq a lot hubby :)

No comments:

Post a Comment

Tukang Komen :)