Cinta Halal Ini

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, February 27, 2010

Sweet 15th. to my only " A.D.I.K"

Dalam kesibukkan menyiapkan majlis perkahwinan aku, ulang tahun adik lelaki aku yang seorang ni tak dilupakan....walaupun hanya dibuat secara kecil-kecilan tapi cukuplah dapat mengembirakan hatinya...aku paham perasaan seseorang apabila kehilangan ayah dimana menjadi teman rapat nya juga dan kini hanya mempunyai emak dan kami kakak2 nya sahaja....dia hanya memerluka tumpuan dan perhatian dari kami sahaja, aku akan cuba sedaya upaya untuk memberi perhatian yang lebih padanya....

Jadi selamat hari jadi Syafiq yang ke-15 tahun =)....moga cepat membesar dan rajin belajar ya!

 

~ Kek kamu yang ke 15 tahun ~ 

  

~ fast food yang sedap lagi menyenangkan..ngeh2~

  

~ Anak buah aku plak yang excited..hahahaha~

 

~ Makcik yang aku jumpai di sekitar rumahku, kesian kelaparan ye kamu ~

Just Me Say : Rindukan ayah sangat pada ketika ini =(

No comments:

Post a Comment

Tukang Komen :)