Cinta Halal Ini

Daisypath Anniversary tickers

Friday, April 23, 2010

Entry khas untuk menjawab tag pertama ku =)

Teruja plak nak jawab tag si Mrs. Azam ni......here my answer darling =)

Tag ini adalah tentang kasut kegemaran saya, actually banyak jugak la kasut kegemaran saya, dan kadang2 kasut kegemeran tu akan bertahan paling lama saya pakai 2-3 bulan, dan akhirnya tempat letak kasut menjadi tempat penempatan tetapnya....hehehehe..

Hehehehe, kawan2 saya pun tahu perangai saya, sekarang my hubby pun dah naik kenal perangai saya...hehehehehe....terlalu banyak koleksi kasut saya....tapi ada yang menjadi pilihan terbaik di hati saya...konon nya la tu =)

Award yang ingin saya berikan kepada koleksi kasut2 saya adalah :-



~ The Queen Of D' Shoes goes to ~

+
+
+
+

                                                              http://hafizaabdullatiff.blogspot.com

Sebab-sebabnya :-

i. Kasut yang sentiasa menemani saya ketika "anak dara" di tempat kerja.
ii. Kasut yang sentiasa pakai semasa meeting..."detik masa hubby suka mengurat saya di meeting"
iii. Kasut yang sentiasa saya ingatkan hubby masa anak dara dulu coz kasut ni jugak pakai masa kursus bersama2 dia..hehehe
iv. Kasut tutup kerja saya yang satu2 nya berbentuk bulat di depan.
v. Kasut tutup yang sangat selesa



~ The second place goes to~
+
+
+
+


                                                                       http://hafizaabdullatiff.blogspot.com

Sebab-sebabnya :-

i. Kasut putih pertama saya yang bertutup
ii. Kasut yang dipakai ketika pernikahan saya...hehehehe
iii. Selesa walaupun sangat tinggi =)

~ The third place goes to~

+
+
+
+

                                                                     http://hafizaabdullatiff.blogspot.com

i. Kasut ini sesuai untuk saya a.k.a ibu mengandung.
ii. Kasut ini tidak melecet apabila berjalan jauh
iii. Kasut ini sesuai dipakai untuk apa sahaja acara.


Jadi, saya mahu berkongi tag ini pada teman2 yang saya ...let go girls...give me ur answer ye beb about ur feveret shoes =)

i. Lin
vii. Narz

No comments:

Post a Comment

Tukang Komen :)