Cinta Halal Ini

Daisypath Anniversary tickers

Monday, April 26, 2010

Today is my "suami" birthday =)








Tetapi masa zaman kami bercinta & bertunang dah semua tempat makan kami pergi, so idea nak makan luar macam ''dah basi'' bagi kami. @ aku tak berrminat untuk makan luar buat masa ini=)..tak kira ada event or tak, kami suka redah makan kat tempat makan best2 masa zaman bercinta dulu jd macam tak kisah sangat la...hehehehehe.....

So aku decide untuk ''MEMASAK JE" untuk si "suami"....hehehehe, lebih bererti kan bagi aku yang kurang pandai memasak ini, tak kisah la makan luar or dalam janji aku menghargai hari lahir dia=)....selesai je makan, aku decide nak pergi makan kek bersama dia...rasa tak bererti hari lahir tanpa kek =), macam kebiasaan secret resepi je yang aku minat makan kek la.. 

Dan paling best aku masih sempat membeli ''SAIDINA", hahahahahah suami aku kata aku mengidam nak main saidina ni...hehehehehe...layan!!!!!!


NOTE : PASNI NAK LAYAN GAME NI SAMPAI PENING...HAHAHAHA

2 comments:

  1. hahaha..comel!!!!da lm x main saidina :)

    ReplyDelete
  2. hahahahahaha...dah lama tak main bila main jd ketagih plak..hehe=)

    ReplyDelete

Tukang Komen :)