Cinta Halal Ini

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, May 19, 2010

Ngomong Tentang Cinta ^-^

Kali ni Tag yang harus dijawab agak berlainan....tag yang mana tentang cinta...ceweh...jiwang karat...dear Narz , i jawab your tag ye dear=)


1. First time jumpa your hubby bila dan kat mana?

Masjid Saidina Abu Bakar As-siddiq ^_^.....hahahahahahaha(tu pun sebab ada meting ok!)

 2. Love at first sight?

Ntah....masa tu tak pk pun nak cintan2, meting kan (lagipun masa tu ada pk2 kalau dia hak orang kan tak kan aku nak mengatal kot, i'm not that type p/s) =)

3. Who is he when the 1st time you met him?

Pegawai Undang-Undang MAIWP yang baru masuk keje . ^_^

 4. How long it takes for him to ask you out for a date?

Berbulan2 kot (6 bulan rasanya)....hahahahahaha(ternyata aku adalah susah didekati sebab aku garang seh ^_^)...

5. First place dating?

Haloo2 Restaurant =)...hahahahahahahaha

 6. How he proposed?

 Malu la nak jawab kot =)....cukup la aku je yang tahu...hehehehe=)

7. Special date with your hubby?

          
          030309 (tanpa tanrikh ni tiada la hubungan ini ^-^)

8. Changes that he asked you to do?
Jangan garang sangat( dah dasarnya aku bukan jenis segala tok nenek yang gedik, tapi dah nikah aku ubahla kan tapi ngan orang lain still macam ni ^_^,)...hahahahaha. ^_^

9. What is about him that you love so much?

I love everything about him.... ^ _ ^


10. What is about him that you wish he would change?

nothing!!!!!...sy tak nak awak berubah, saya cintakan awak seadanya dan sy tak nak ianya berubah sama sekali =)
11. You will lose your mind and crack your head when he..

1.Bercakap pasal isu semasa dan hal undang2...hahahahahaha

     2.Bila dia tiada disisi =)..ahahahahahaha, jiwang tak 
        tentu pasal ^_^... 

     
 12. You will smile through your eyes for the whole day when he....

"Saya Cintakan awak", "Awak sangat cantik", "Saya sukakan awak"......(ops lupa masa meting dia ada cuba sengih2 kat aku...hahahahaha, teringat2 jugak la masa tu dia sengih2 kambing=)...LOL

 13. Complete below sentences,"My love towards your hubby is as big as....

Erm malu jugak nak jawab...macam haram aku ni semua nak malu...hahahahahaha=)

        "Cinta saya untuk suami yang tercinta seperti cinta pada 
         Nya =)Amin...


Ala dah habis ke soalan, baru je dah tersengih2 kambing mengingati detik itu =)..jadi aku nak berkongsi tag ini pada teman2 tersayang...

No comments:

Post a Comment

Tukang Komen :)