Cinta Halal Ini

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, August 9, 2011

Mereka "AHMAD" dihatiku...

Assalamualaikum, yippe...semalam dapat larik dr monday blues,semalam kami cuti baru balik dari johor, lagi yipee dengar dapat bonus setengah bulan gaji..alhamdulillah...nak carik lagu ni jadi background...best2 sangat!...ahmad!!


Hai Ahmad..
mmm… hoooo..
Ahmad.. mmmmm
Ahmad.. mmmmm


Pertama kali si aku malu-malu
Saat ku dekat ku ragu-ragu
Mungkinkah dia suka padaku
 

Ah Ah Ahmad..

Ternyata tanpa ku duga-duga
Aku terima salam darinya
Bergetar saatku membalasnya
 

Ah Ah Ahmad..

Dialah Idola
Dialah Superstar
Mampu menggetarkan ranah jiwa

Dia yang ku nanti
Selalu terpuji
Ingin ku dekat, selalu ku dekat..


Ahmad… Yang selalu dihatiku
Ahmad.. Luluhkan keangkuhanku
Ahmad.. Ingin aku cepat-cepat

Bercinta dengan lelaki paling hebat..

Ahmad.. Peribadinya sederhana
Ahmad.. Tiada banyak bicara
Ahmad.. Ku tak mahu lama-lama

Mendekat kepadaku dengan segera..

Ah Ah Ahmad..
Ah Ah Ahmad..
Ah Ah Ahmad..
Ah Ah Ahmad..


Ternyata tanpa ku duga-duga
Aku terima salam darinya
Bergetar saatku membalasnya
 

Ah Ah Ahmad..

Dialah Idola
Dialah Superstar (Superstar)

Dia yang ku nanti
Selalu terpuji
Ingin ku dekat, selalu ku dekat..


Ahmad… Kau selalu dihatiku
Ahmad.. Luluhkan keangkuhanku
Ahmad.. Ingin aku cepat-cepat

Bercinta dengan lelaki paling hebat..

Ahmad.. Peribadinya sederhana
Ahmad.. Tiada banyak bicara
Ahmad.. Ku tak mahu lama-lama

Mendekat kepadaku dengan segera..

Ahmad… Yang selalu dihatiku
Ahmad.. Luluhkan keangkuhanku
Ahmad.. Ingin aku cepat-cepat

Bercinta dengan lelaki paling hebat..

Ahmad.. Peribadinya sederhana
Ahmad.. Tiada banyak bicara
Ahmad.. Ku tak mahu lama-lama

Mendekat kepadaku dengan segera..

Ah Ah Ahmad.. Ahmad

~ Mereka la "AHMAD" dihatiku ~

No comments:

Post a Comment

Tukang Komen :)