Cinta Halal Ini

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, April 19, 2012

Hasil Penggunaan Olay Regenerist :)

Assalamualaikum....

Agak terlewat nak berkongsi maklumat tentang ini, produk kecantikan dengan wanita memang tak boleh dipisahkan, aku ni takde lah terlalu taksub dengan produk2 kecantikkan ni tp apabila hasilnya memberangsangkan apa salahnya mencuba, untuk kecantikan luaran kan. tak salah rasanya?

Sepatutnya pertengahan bulan 2 (6 minggu dah nampak hasil, itu adalah janji olay) aku dah kongsikan hasilnya, tapi sekarang baru nak kongsikannya...entry mula menggunakan olay, rasanya awal bulan 1.

Ntahlah, aku takdela rasa sangat perubahannya...tapi orang sekeliling mengakuinya, soalan yang mereka akan tanya "guna produk apa eh skrg, kulit nampak cantik la, Awwwww!????", aku pun tak ragu2 nak beritahu "OLAY"!, sampaikan aku rasa puas hati dengan olay ni sbb barang2 nya tahan lama, ini nak masuk bulan ke 5 tak habis2 lagi krim2 tu semua, jimat kan? :)...

Sampaikan ramai officemate aku beralih ke olay!apa salahnya? kalau sesuai dengan diri kamu apa salahnya, aku pun ikut gembira :)


~ Terbaru, tanpa secalit make up pun, bedak pun takde...alhamdulillah, jimat kos peruntukkan make up, oh yeaaahhhh! :P ~

Notakaki : Tapi orang kata, orang mengandung ni berseri2 je sebab ada si kecil digendong bersama :)

No comments:

Post a Comment

Tukang Komen :)