Cinta Halal Ini

Daisypath Anniversary tickers

Friday, April 20, 2012

Majlis Perasmian Oleh Perdana Menteri

Assalamualaikum....


Wah, seronoknya hari ni jumaat!!!!!!!!:).Dua hari balik lewat, nasib baik hasben ada & takde urusan kerja jadi boleh tolong jagakan si abang sementara mamanya pulang.thanks hasben!


Rasanya ini kali ke-2, aku terlibat dengan perasmian melibatkan jabatan/badan lain...kali ini MAIWP takdelah terlibat sangat.banyak pada pihak KKM, maklumlah hospital bersalin berisiko rendah 1 Malaysia MAIWP-KKM :)

Minggu lepas masa majlis pecah tanah jd ajk makanan je, memang rilex habis.kali ini kena jadi ajk hadiah...g cr hamper untuk si cilik yang baru lahir:), aku pulak melekat lama kalau kat tempat baby tu :)

Sebelum majlis perasmian 

Aku, kak lin & kak reen jadi ajk...memang lawak habis la.last minute baru bgthu, kebanyakkan supermarket tak boleh nak bungkus ikut kehendak kita ni...so cari la sama harga, dan sama brand.

Alhamdulillah la, masih larat ke sana sini.semua kesihatan yang tuhan berikan cukup aku hargai, tapi kebelakangan ini asyik sakit pinggang je, hasben suh berurut dengan makcik bidan kat rumah mak.Insyallah weekend ni la.

Mula2 g giant bt caves, hampa...tak banyak choice, pastu terus ke care4...nasib banyak jugak pilihan :)


~ Antara hamper yang dikauk di care4 ~

Alang kepalang tu terus lunch kat care4




~ Kak lin tanya aku memang selalu bawak kamera ke, aku ckp memang selalu ada dlm handbeg...sebab ini minat aku & aku sangat sayangkan kamera ni :) ~






~ Air bandung laici & teh o ais limau :) ~



~ Wantan sup ~


~ Nasi goreng ketam ~


~ Nasi goreng daging ~


~ Boleh tahan la makanan kat jom bali ni...masa kat sini ada orang agro bank siap interview kitorg, agaknya diorg tengok kitorg asyik mengeletik tangkap gambar je , dia nak bg loan kat jom bali ni so tanya pandangan kami ok ke tak?, nak datang lagi ke tak???? semestinya kami takkan menutup periuk nasi orang :) ~



~ Yang lawak masa balik tu, memang naik hilux tapi  hujan lebat turun....last2 sumbat semua dalam kete.bising je kak reen sepanjang jalan, aku selamat dah, ibu mengandung kan duduk dpn :P ~



~ Last minute jugak bgthu kena tambah lagi lapan pack, nasib masnida ada.boleh tolong buatkan sticker, kami g cr hamper di tesco plak, nasib tak berapa jem sangat :) ~


~ At last siap jugak hamper, geram tgk pampers comel2 :P ~

Semasa Perasmian Majlis




~Mak buyong dah tak muat uniform BPP :) ~



~ Wif bos yang sgt sporting & macho :P ~




~ Kak sha ngan mek nani :) ~




~ Masalah betul budak ni :) ~




~ Mak buyong hanya duduk ditempat sahaja :) ~




~ Ex-CEO kami, sporting ok!peace yo...ko hada?????!:) ~






~ Gambar para penyambut tetamu :) ~




~ Ketibaan PM, gambar RM tak dapat snap la :) ~




~ Berdiri & menyanyi :) ~




~ Tahniah MAIWP, JAWHAR & KKM :) ~

No comments:

Post a Comment

Tukang Komen :)