Cinta Halal Ini

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, September 13, 2012

Naik Atas!!!!!!

Assalamualaikum...

Apa yang lebih gembirakan aku tika ini adalah kepuasan melihat gelagat anak2 dan perkembangan mereka....

Haikal sekrang 1 tahun dan 9bulan, sebelum ini haikal pandai ckp tapi kebanyakkan butir2 yang keluar agak kurang jelas...yang jelas=papa, mama, nenek, tok, air, tido dan yang lain kurang jelas seperi yak mengambarkan perkataan "berak" ;)

Tak ketinggalan animasi kegemarannya"boiboy", kalau nmpk tab trus ckp "boboiy, yaya, bedebah(untuk menggambarkan perkataan tok abah), hahahahaha.lucu bukan?

Kebiasaan memang dia tahu lepas papanya g bilik air mesti nak solat kat atasdan selalunya dia tak tentu arah nk ikut, dan tibe2 masa membontoti papanya dia sebug "naik atas"!!!dengan jelas....terus aku pandang laki aku, laki aku pandang aku dan trus aku menjerit "haikal ckp naik atas",perasaan tu tak yah ckp la, suami aku ketewa kecil dan ulang2 kali menyebut perkataan anak bujangnya itu....

Semua ibubapa seronok melihat tumbesaran anak2 depan mata, selain itu makin bijak keletah si haikal tu nak2 bila adik dia ngagis pantas dia menepuk2 adiknya mungkin lihat dr. papanya,yelah budak kn mudah meniru aksi kita....

Dan paling lucu bile tengok papanya pakai helmet cepat je ckp "yeye", kdg2 smpi paut kaki papanya,hahaha anak2.....

Notaki : Tiada benda paling berharga dlm dunia ni selain keluarga :)

No comments:

Post a Comment

Tukang Komen :)