Cinta Halal Ini

Daisypath Anniversary tickers

Friday, September 7, 2012

Saya Anak Merdeka :)

Assalamualaikum...

Tahniah pada mama2 & papa2 baru yang selamat melahirkan anak pada hari merdeka yang lepas, jijah dan timah :)

Isnin lepas pergi ziarah jijah dan baby baru nya, "lin ko pn tak ingat kan nak snap picture!, apada :P", comel baby perempuan...tahniah ye jijah&shahril dan selamat berpantang :)

Selasanya plak, mak aku cuti dia ajak g umah makcik aku, aku on je :P, kat shah alam..Pastu teringat hari tu timah ada bgthu dia dah balik shah alam umah mak mentor dia so terus whatsup tmah dan kebetulan umah makcik aku berdepan dengan umah mak mertua dia...

~ Masa aku datang, nurse tengah periksa dia...pandai yusuf minum guna botol...tapi baby boy memang sangat pandai bab menyusu tak yah di ajar, mawar kejenya tdo je..hehehehehehehe ~


~ Maintain kot, sbb masa preggy tak macam org preggy so ko tak payah nak gigih nak turunkan berat badan, hehehehehehe...tahniah ye timah&topiq dapat anak merdeka :P ~

Notakaki : Aina suh aku letak kat blog menu berpantang, nanti ada masa aku letak ye aina...:)

1 comment:

Tukang Komen :)