Cinta Halal Ini

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, May 8, 2013

5 tahun sahaja :)

Assalamualaikum...

Alhamudulillah PRU 13 berjalan dengan lancar, soksek soksek isu pru13 masih hangat diperkatakan terutama di FB.Maaf saya katakan saya mula jelak dengan mereka yang tak habis2 bergaduh2, salah menyalahkan dan menabur kata2 fitnah, terima ajalah dengan redha sbb semua ni keputusan rakyat sendiri. Dan pada yang tak tahu apa2 jangan la membuta tuli "copy& paste" je apa2 kesian SPR penat2 diorg buat keje dari pagi sampai tengah pagi korang asyik hentam diorg. Apa kata 5 tahun akan dtg korang jd kerani SPR (orang SPR pun ada pembangkang jugak lah) atau tengok undian tu dikira mcm ne baru tahu ketulusan tu macam ne, ini tak asyik nak komen2 merapu2 mcm org sawan. Lawak plak tgk mereka2 yang bodoh sombong ni.

Kali pertama aku menjalankan kewajipan 5 tahun lalu masa tu berumur 22 tahun , muda remaja. Sekarang dah berumur 27 tahun 5 tahun ni. Seronok sangat mengundi kat malaysia ni aman damai takde provokasi buat masa ini, Alhamdulillah :)


~ Alhamdulillah, keluar seawal 8 pagi untuk mengundi sbb suami nak mengundi di jengka plak lepas tu, keprihatinan wakil SPR menyebabkan proses pengundian dijalankan dengan segara tanpa perlu beratur kerana aku membawa bayi, TQ SPR ~


~ Aku di saluran sepuluh ~

Sesudah selasai tanggungjawab aku, tanggungjawab suami plak, pecut ke jengka untuk mengundi plak...senelum tu singgah R&R dulu sarapan dulu, undi2 jugak perut haruslah diisi dulu :)


~ Kesayangan hamba, rindu la. Dulu outsatation dekat2 kali ini ke padang pasir nun jauh sangat ~


 ~ Saya belum mengundi, anda???:P ~


~Sarapan aku, roti plata ~




~ Anak dara ni pun wajib sarapan jugak, nasi lobak memang kegemaran dia :) ~



~ Yeay sampai jugak dijengka jam 12.00 tgh hari ~

Notakaki : Tak kira parti apa pun kita, kita tetap satu, kita malaysian :)

No comments:

Post a Comment

Tukang Komen :)