Cinta Halal Ini

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, May 21, 2013

Mawar demam panjang...

Assalamualaikum...

Semalam aku EL, jaga mawar y dah masuk 4 hari demam, tapi demam on off dan tak la tinggi sangat, tapi malam2 mmg aku tak tdo...sabtu malam aku tak tdo, ahad malam laki aku plak tak tdo.Berganding bahu manjaga anak y demam. Khamis lepas haikal demam tapi memandangkan haikal dah besar dan cuti laki aku sangat banyak, maka dia la plak kena jaga haikal. 

Tapi mungkin ini anak ke-2 jd rasa relax dan yakin sikit...semalam mmg aku monitor dia betul2. Abang dia plak tgkl adik dia tak anta dia pun tak nak la g umah pengasuh. Makanya dua2 dengan mama smlm, heaven sgt kadang2 pk jd suri rumah kan :)

Semalam pgi nek pah dia col tanya keadaan mawar, aku ckp mawar cuti. Dia kata kalau still panas mandikan dua jam sekali, dan dia kata kalau aktif dan takde bintik2 jgn risau sbb tu bukan simptom denggi, kak sya n mas pun ckp maybe virus fever.

Mawar jarang sangat demam, bila demam balas dendam betul2 ye sayang :)

Mintak tlg kak sya cek kan cuti tinggal 14 hari je uolls, tolak semalam sehari, tolak minggu depan 2 hari dan kalau jadi tolak 2 hari lagi minggu satu lagi tu..hahahahaha sempat ke nak tunggu raya ni, betul la bila kita ada anak kecik mmg cuti ni mmg ke anak2 je kan ..ngeeee nak buat ot la claim cuti, hahahahahahaha :P



~ Malam ahad, suhu dia naik balik...Tiba malam je mula naik suhu.. ~



~ Pagi2 tu dah siap2 sahur & gosok baju, last2 tgk bdn mawar panas, so aku tak pk panjang terus ganti baju dan ckp nak laki aku nak el je dan jaga mawar...amboi mawar main lidah plak ... ~



~ Semalam bertiga dengan budak2 ni, heaven sgt2....Si mawar 3 kali aku mandikan sebb nak turunkan suhu dia ~



~ Alhamdulillah petang semalam keadaan mawar makin elok, malam pun tak demam, sbb kalau demam lagi hari ni dia kena g cek darah  takut kes denggi ~

Notakaki : Mawar cepat2 sihat ye, kan hujung minggu ni kita nak g makan "mangga harum manis" :P

2 comments:

  1. assalam. mmg musim demam kan. anak sy pon demam on off camni.

    ReplyDelete
  2. kan miera, mmg kena jaga btl kesihatan anak2 skrg dengan keadaan cuaca skrg...

    ReplyDelete

Tukang Komen :)