Cinta Halal Ini

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, November 27, 2013

Jatuh Hati dengan Ephyra :)

Assalamualaikum...

Nak story mory pasal ephyra. Hari ini dah ambik paket yang ke 55 kot..belum habis kotak ke 5 la. dalam 10 paket lagi habis la pastu boleh bukak kotak ketiga..

Nak sebut pasal kulit muka tu agak payah la sbb nak dikatakan aku ni ada masalah kulit yang teruk tu idoklah...cuma kusam sikit dan ada eyeback kadang2 timbul la jerawat2 manja tu. 

Tapi dari segi dalaman memang tak boleh nafikan, memang bertenaga la tubuh badan ni. Nak2 kita ni bekerja kemudian balik rumah nak bekerja lagi kan. So ephyra sangat baik untuk tubuh badan kita.


~Ni sebelum ambil ephyra, kulit aku nak kata ok biasa2 je.nak kata teruk tak jugak kan.Tapi memang lepas kahwin aku suka produk kecantikkan ^_^ ~



~ Aku suka duta ephyra ni, dan sejak dia kawin makin manis plak..kuasa suami kot :P, nak kulit secantik dia tanpa secalit krim pun, masih dalam proses memperbaiki nya lagi,ngeh ngeh ngeh ~




~ Nah ini dia perubahan dari segi kulit la, tak ketara sangat tapi ada jugak perubahannya jugak. sbb ada org tegur aku pakai blusher ke, aku tak pakai. aku pakai serum, krim  siang ngan bedak pixy sahaja. hehehe ~



~ Tanpa bedak cuma pakai serum je, tipu la perempuan mana tak suka ada kulit y senang diuruskan. Alhamdulillah :) ~
 
~ Saya dah jatuh hati dengan ephyra dan saya akan meneruskan meminum ephyra :) ~


~ Ada seorang budak bahagian baru aku masuk ni tegur aku, sbb dulu kitaorg lain bahagian. Dia kata aku lain sangat masa mula2 masuk maiwp ni. Pastu aku tgk2 gambo lama, gambar ni tahun 2009 nak tergelak je. Tapi aku ok je, sbb muka ni la laki aku terpikat, cewah yelah sangat kan. Hahahahahahaha. Aku pun penah alami masalah kulit yang teruk dulu, aku atasi dengan make up yang tebal.so aku paham perasaan orang yang mempunyai masalah kulit muka ni. Yang aku boleh cakap, sabar dan cuba cari produk skincare yang sesuai dengan kulit muka pastu makan suppliment murah2 pun jadilah tp yang penting untuk kulit dan kesihatan dan minum air masak. Aku nak sembuhkan kulit pun bukan makan masa sebulan dua, 2011 baru kulit muka aku ok sikit. Yang penting niat :)

Notakaki : Apa pun produk makanan kesihatan yang kita ambil, kena konsisten dan sabar :)



1 comment:

  1. Rolexreplica offers various elegant replica watches in different styles, ranging from top quality Submariner, GMT Master, high grade Day Date and Datejust models to sports and anniversary models. For rolex replica sale the more conservative and arguably more versatile black or white dial replica watches are available for the 2018 replica watches. You can get enjoyment for any specific, when a persons fixed realizes some sort of undoubtedly out of date and a noticeably very little hublot replica extra modern day. Youth furthermore individuals both equally will probably delight in witnessing life sized dinosaurs, unveiling intered store pricey, furthermore reliving one common vacation of this long lost Rms titanic ship. This gives the replica watches a more youthful, technical feel in my opinion.

    ReplyDelete

Tukang Komen :)