Cinta Halal Ini

Daisypath Anniversary tickers

Friday, December 20, 2013

Pusat Asuhan Tunas Islam (PASTI)

Assalamualaikum...

Tahun bila anda merasakan paling praktikal nak masukkan anak masuk ke sekolah???

4 tahun??tak awal sangat ke??

5 tahun??

6 tahun???lambat sangat la...

Actually sekarang tadika tak macam dulu, sekarang dia ada "day care" jugak...so tak sepenuhnya dia belajar karang belajar awal2 bosan plak kan, dia macam duduk taska jugak tapi ada sesi pembelajaran kan bagus mcm tu...

So semua ni depends sebenarnya pada ibu bapa masing2.

Laki aku sampai tanya aku banyak kali, betul ke nak masukkan haikal ke sekolah ni, dah besar anak kita...aku mcm haaa???memang dah besar 4 tahun dah tahun depan...

Apa yang membuatkan aku nak masukkan dia dalam PASTI ni sbb dia adalah satu2nya sekolah tadika berbayar yang dekat dengan rumah aku, bukan aku nak kata tadika kemas tak ok, ok sangat sbb aku dengan kakak2 aku semua tadika kemas semua belajar tinggi je dan keje bagus2 je. Rasanya tak salah kita berbelanja lebih untuk anak2 kita, betul tak??Semua ni depends pada ibu bapa takde masalah pun masuk mana2 pun.

Lagi 1 aku nak dia belajar bergaul, tak dinafikan cik salmah jaga dia baik sampaikan smlm cik salmah ckp "lepas ni nenek takde la kawan", ok i is sad, tapi aku kena bagitahu jugak la kan yang haikal masuk PASTI sbb dia dah 4 tahun nak dia belajar sikit2, bergaul sikit2. Inshallah moga Allah permudahkan jalan kami :), Kalau haikal tak nak jugak walaupun dah sebulan masuk sini aku kena bagi pada cik salmah balik la :P...hahahahahahha. 


Untuk pendaftaran = RM 868.00
Untuk bulanan = RM325.00 (kalau smpi petang)


~ Aku dan bayar booking semlm dengan suami aku, so 2hb ni untuk pembayaran yuran pendaftaran dan 3 hb januari ni utk hari orentasi.. Mcm ne la gayanya Wan Khalish Haikal berorentasi :)..Anak aku nak sekolah dah, makin besar haikal :P

No comments:

Post a Comment

Tukang Komen :)