Cinta Halal Ini

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, April 22, 2014

Scinece of Fear Pusat Sains Negara

Assalamualaikum...

Ahaf pagi lepas dah enak2 di hadapan tv, cewah ayat, dalam kul 10 mcm tu suami ajak ke ikea untuk beli iron board dan alatan bilik air yang ada yang patah2, aku pun mcm biasa on kan je la kan :P

Sampai ikea dalam jam 11 lebih mcm tu, padat dan sesak tak yah ckp la, tp rezeki budak2 dpt park betul2 depan pintu masuk, horeyyyyy!hahaha



~ Mcm biasa suka pergi kat klippan ni nak tgk design baru cover sofa, erm tak berapa minat, nak cari ijau emerald..hehehe~



~ Saja g pantau2 ikea ni, hahaha suka pegi sini cuci mata kan hahaha ~



~ Haikal pun nak ukur jugak kan hahaha ~



~ Barang yang mawar beli..hahaha peluk sakan dia ~


~Haikal rasanya boleh agak kan dia beli apa :P ~


~ Tengok, carpet ngan rail baru dia tu, janji keretapi.Ni baru budak laki kan haikal. hahaha, mainan ikea semua daripada kayu ~

Lepas je balik dr ikea terpk2 nak g makan ke mana, dalam kepala otak duk pk ashanas hahahaha, pastu teringat ada Pameran Science Of Fear kat pusat sains ni, ataupun pameran hantu mengikut sains. Mcm berani2 je kan..hahaha

Aku tak pernah pergi pusat sains ni, rupanya kids of world dia agak best jugak, tempat mainan dia best2 jugak. Sambil ganti2 solat budak2 boleh main2 kat kids world ni, pastu boleh jadikan selingan sementara nak masuk pameran tu.


~ Peminat zawara, dah 3 helai koleksi dress zawara aku...y biru ni takde lengan tp kain dia best tak basah kena air, dia ala2 baldu kot tapi lembut, so sambil berperang basuhkan berak anak air tu tak basahkan baju pun..best sangat ~













~ Maafkan la mama dia ni, memang over sikit mama dia ni.hahahaha ~

~ Tiba masa nak masuk. adakah anda berani??..muahahahahahaha ~



~ Aku sangat tak brani, aku dukung mawar, si haikal nak berdukung jugak, sambil aku dukung mawar aku peluk kuat2 belakang laki aku sambil tutup mata, dan kalau nak tahu dia ada 2 stage. Stage pertama ditakutkan orang, stage kedua korg takutkan org plak, tak sangka plak ada ramai budak dan apa lagi gelak sakan la diorg tgk aku...hahahahahah..lawak bila ingat balik ~



~ Bawak la anak2 dtg sini, best la jugak ~


~ Yang ni dalam pusat sains negara ~



~ Pantulan cermin, jangan sampai terhantuk sbb salah jalan dengan cermin ~



~ Macam2 benda boleh buat ~



~ Haikal dah pandai explore sikit2, lelaki lebih suka amali dari membaca dan sebenarnya amali lebih menyeronokkan, kadang2 suka tgk mat2 salleh educated anak2 diorg, diorg lebih suka mempelajari drpd persekitaran kan...  ~



  ~ Adik pun excited nak try ~


~ Amboi dik silang kaki ye kamu, Kat sini pun banyk je ikan2 siap boleh pegang celup2 tangan lagi, best ~

Notakaki : Overall pusat sains negara best jugak !

No comments:

Post a Comment

Tukang Komen :)