Cinta Halal Ini

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, October 21, 2010

20.10.2010.......it's my birthday :P


Semalam adalah hari lahirnya aku (Pn. Hafiza Abdul Latiff)...hehehehehehe, standart la setiap orang akan ada satu tarikh saat mereka dilahirkan jd tarikh 20.10.2010 tu bukan semua orang akan dapat tanpa perancangan pun, tak yah nak booking2 nak bincang2 tarikh (nada berlagak gile seh) =P..kikikiki, jgn marah ye orang yang nak bertunang atau berkahwin :P

Sebenarnya tarikh tu tak penting sangat, tapi benda yang membahagiakan membuatkan tarikh itu penting...jd pada yang bakal2 nak tunang or kawin tak yah la beria sngt nak rancang2 tarikh lawa ke apa, yang penting saat pada tarikh tersebut...ingat tu!!!!

Ok, ni kali pertama aku sambut hari lahir sebagai seorang isteri dan bakal ibu.....ok, semalam memang aku plan ambik cuti...nak berehat2...dan laki pun ambik cuti walaupun pada saat2 akhir bakal dibatalkan atas sebab kerja...tetap dapat ditepis2....hehehehehehehe...aku tak kisah pun, after kerja boleh celebrate jugak...tapi thanks alot ye hubby sebab teruskan cuti tu jugak :P

Bila sebut cuti, takdelah kami nak kuar dari awal pagi smpi tgh malam, mau terberanak aku gamaknya...nak2 perot dah makin membesar...cuma ambik2 angin melapangkan minda :P


~ Muka gembira ok bercampur2 kembang semangkuk dah :P ~

Mula2 smpi destinasi hubby tanya nak makan dulu ke tgk wayang dulu...erm tak kisah la, wayang dulu la...


~ Jom kita layan movie dulu ye :P~


~ Banyak movie best2 tapi layan 1 jelah ye, tak larat la nak layan banyak2...~


~ Ok, si kuat makan saat ini...jgn komen pape :P ~

Pas tgk wayang tu, terus je laki aku ke "destinasi " itu ,hehehehehehehe...act dah lama dia ckp nak bg hadiah ini sebelum officemate aku beli "benda" ni setelah dpt durian runtuh dan aku pun dah survey2 nak pilih yang mana cuma belum decide yang final lagi nak yang mana....lagipun kalau bab2 hadiah ini dia suka tanya aku dulu nak apa, senang cite kan....hehehehehehe=)


~ Penyumbang dana tengah menilik2 pilihan daku ~



~ Rambang mata tak bila tgk banyak2 mcm ni ?? :P ~

Dan pilihan aku...biasa je....
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

~ Sony Ericsson SATIO ~

Dah pilihan warna aku adalah .....

-
-
-
-

~ Silver =P, i lioke silver ok! ~ tq2 very much ye hubby!!!!!!!!!!!!!......:P, dan budak cina tu ckp kalau pki hp ni kamera takde pun takpe, sian kamera aku tu =) ~

Pas dapat hadiah apa lagi, perot dah memberikan aluanan bunyi yang sangat rancak :P


~ Kek simbolik pada hari lahir, sepotong pun dah cukup untuk tunjuk aku di buffday gurl ~


 ~ Tgk orang lain punya hadiah dia yang excited :P ~







Lepas kekenyang makan itu dan ini, tibe masa nak mencuci mata..bukan barang aku ye, tapi barang honey madu...hehehehehe...singgah di Momlittleones & manjaku...untuk penegtahuan ramai, esok 22.10.2010 adalah ulangtahun manjaku..jd g la serbu sebb discount giler2 (promoter tu yang kata masa aku dtg smlm)...


~ Comel & mahal ye baju budak ni..beli dua helai je pun dah pening pale....hehehehehe, saja beli untuk buat berjalan2 =)



Pas jalan2, pasti dan harus nak balik..sebab bdn dah mula rasa letih2 lagipun esok mahu kerja...hari jadi cuma sehari ya!!:P

Notakaki : Thanks alot pada keluarga serta teman2 lain yang wish my birthday ok!...thanks alot =P....

2 comments:

  1. pza........aku da lame idam hp satio tu k...tp xdpt2 gak lg..brape rm ek skrang??ko bli kat wangsa walk ke???
    eh yg aku pelik nie...ko bkn antu pink ke??
    how come bleh ke silver??
    pembawaan baby ke??
    maklum r baby boy kan...heheheehhehehe

    ReplyDelete
  2. skrg harge dia dlm 1.3k - 1.4k mcm tu....a'ah aku beli kat wangsa walk sbb lebih kurang je harge ngan low yat....tak larat la...
    ala, hp tu mana ada pink, merah ada lah..hehehehe

    ReplyDelete

Tukang Komen :)