Cinta Halal Ini

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, October 10, 2010

7 bulan sudah,,,hampir ke situ =)

Bila dihitung2 dan dicongak2 =P, padahal memang dah ada dlm kad rawatan...usia kandungan aku dah masuk 7 bulan!!!!!!!!langsung macam tak caya, aku dah sampai ke zon kritikal, sbb orang kata masa usia kandungan 7 bulan pun boleh melahirkan...barang honey madu tak settel2 lagi, kalau kuar asyik shopping barang mama dia je,hehehehehe...takpe,aku tak risau sgt kat kl ni senang cr barang baby.....dah aim2 tempat, tinggal g je ngan hubby....maybe dlm next week pas hubby balik dr kursus "pengurusan stress"...harap2 awak dpat menangani stress dengan jayanya selepas ini ye :)

Tak dapat dinafikan dah, bila masuk 7 bulan ini, aku cepat mengah la...nak2 kalau berjalan2..kadang2 dah hilang mood nak g ikano ke, klcc ke, mid ke...padahal situla yang banyak jual barang baby....kena kuatkan semangat ni....ingat nak shopping sekali gus je nti minggu dpn :p..nak update checklist barang baby pun aku dah mengah..hehehehehe=)...at least dlm almari aku tu ada la sikit barang2 baby yang dah beli =)

So sekarang kalau dating ( dating lepas kahwin lagi best tau, btl kata kawan aku kawin ni best! =P ) ngan laki aku dah jarang g tempat crowded, dia pun tak sampai hati agaknya tgk aku jln tercungap2 :p...yelah perot dah makin besar mana tak cungapnya :p

~ Ngee, perot yang semakin membesar...=0 ~


~ Mostly kawan2 mak aku yang jumpa aku semua kata perot aku dah turun mcm nak bersalin...ngeri mak dgr! ~

Dalam ngeri2 tu masih ada semangat nak jalan2, harusklah aku bo jd mereng kalau memerap je kat umah, lagipn orang kata senang bersalin kalu banyak berjalan2 :P...so hari sabtu (smlm) ajak laki aku g JJ setiawangsa, sbb ada matlamat tersendiri....hahahahahaha =)


Inilah matlamatnya atau bahasa orang mengandung iaitu dipanggil mengidam :p




~ Muka yang sgt2 mengidam tu :P ~


~ Insan yang selalu menunaikan  apa yang aku nak, tq hubby  sbb rajin melayan :p ~


~ Choco caramel ice blanded 4 me =) ~


~ Mocha ice blanded 4 him =) ~



~ Mama honey madu nye ~


~ Papa honey madu nye :) ~

Pas makan2 haruslah membeli sehelai 2 baju kan dan survey2 untuk  hadiah 4 my becoming buffday, kalau tak rugi je g kuar2..hehehehehe...thanks sekali lagi pada hubby=P...pastu ingat nak g butik mom cr2 barang baby tapi ada 2 open house nak kena g, jd postpone to next weekend ye hubby :P

Notakaki : Kepada kawan2 yang kawin hari ini, shima (maybank) & lutfi (puo) selamat pengantin baru dan welcome to I'm not single club =P.....

2 comments:

  1. pza perot awk membesar dgn jayanyer..
    how time flies..take care..muka pun sembab..tp berseri2..

    ReplyDelete
  2. hahahahaha, mmg sgt jayanya kak :P
    memang sgt sembap dan tembam...kikikiki

    ReplyDelete

Tukang Komen :)