Cinta Halal Ini

Daisypath Anniversary tickers

Monday, October 25, 2010

Seri itu sudah nampak =P


Hari tu OKB kak jijan dah berbesar hati nak belanja kami2 makan pizza, then turn OKB lagi satu sangat2 berbesar2 hati nak belanja kami2 ni makan...nasib badan lu la der, ala 1% pun tak terjejas =)...thanks to hanan coz sangat baik hati nak belanja kami makan...nini siap pesan kalau setakat KFC ke MCD ke tak yah...hahahahahaha...gila nakal kami....tgk la nini, turn ko tahun depan siap la kena tekan plak =P

Thanks to hanan coz belanja kami kenny rogers...gila bapak demand kan kitorng...huahuahuahuahua



~ Semangat pilih tu :P ~






~ Hehehehe, senyum ikhlas ke terpaksa tu :P ~


~ Bapak kenyang ok! ~


~ ok, ucap terima kasih kawan2 pada Cik Hanan =P ~


Lepas je kekenyangan makan kami pun bergerak la ke wangsa walk, hajat di hati nak tgk movie tpi tiket untuk film tu tak de ok!!hampa!=P


~ Huhuhu, sabar jelah ye :P ~

Biasalah, kalau ada masa yang terluang tak kan disia2 kan, then berkunjung la ke sini...al-maklumlah ada bakal TuuuT ngah cari barang tuuuttttt =P


~ Mcam biasa, aku dan kamera tak dapat dipisahkan =P ~


~ Ish2 bakal tuuut ni sibuk mengira bajet nak beli ye =P ~


~ Tgk nini tu, hahahaha...mcm biasa kalau masuk kedai emas aku ngan dia yang selalu teruja =P ~



~ Ni pakar perunding, dia yang tlg rundingkan harga  =P ~


~ Amboi dan nampak seri tu cik hanan oi, gumbira ye kamu dapat barang tu ye =) ~

NotaKaki : Seronok sgt sebab dpt berita kawan aku masa kat PUO ada kata nak bertunang...hehehehehehe=) Kalau honey madu kuar lambat, sahabat2 aku masa belajar ada ni 2 orang la nak tunang 01.01 tahun depan....aku nak g!!!!!!!!!!tapi kalau aku ngah pantang jangan marah tau....aina kahwin insyallah aku boleh hadiri dengan baju yang mengalahkan ko melk..huahuahuahuahua =P

No comments:

Post a Comment

Tukang Komen :)