Cinta Halal Ini

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, May 18, 2011

English For Communication at Institut Latihan Islam Malaysia :)

Assalamualaikum...

Rasa lama menyepikan diri kerana baru balik dari kursus khamis lepas....ini kursus pertama aku attend untuk tahun ni...before this, dapat kursus kat PD tapi masa yang sama plak dengan akikah khalish so kena la minta pengecualian atas sebab2 yang munasah :)

Semua orang nak pergi kursus sebab nak cukupkan syarat 7 hari berkursus kan???ataupun nak lari dari kesibukkan kerja???betul tak??/kadang kala kita perlu melarikan diri dari kerja untuk meletakkan satu titik dalam kerja kita oleh itu kita akan segar dalam memulakan permulaan kerja yang baru..harap2 la begitu:)

Tidak dinafikan masa pertama kali nama aku naik untuk kursus ini aku berfikir "owh 4 hari so tinggal 3 hari je nak cari kursus jd cukuplah syarat kursus aku tahun ini"...huahuahuahuahua:)...dan mula2 nak pergi kursus ni macam bosan je, yelah kursus bahasa inggeris ok!....last2 ianya kursus yang sangat2 menyeronkkan dan aku enjoy, mana tak nya penceramah best & peserta kursus pun best....

Add caption

~ Khalish senantiasa di hati, w/pun kursus mama tetap menjalankan tugas pada si mata bulat (gelaran baru khalish :):)~

Add caption

~ Kak niza a.k.a Cikgu Shida (hanya kami dari MAIWP) :) ~

Add caption

~ Wif peserta kursus, really enjoy wif them :P~

No comments:

Post a Comment

Tukang Komen :)