Cinta Halal Ini

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, May 18, 2011

Request From Someone :)

Assalamualikum...

Entry ni khas untuk "someone" yang request dari inbox saya, maaf hampir seminggu baru sempat nak publish this thing for u sbb saya terlalu bizi :)..maaf saya cuma tunjukkan beg ni tapi saya tak jual beg, tapi lately handbeg ni memang dah jadi trend...aku suka beg ni sebb boleh sling kat badan so senang boleh dukung si mata bulat tu sekali :)..aku beli seakan2 si dania ni punya tapi tak le semahal dia pakai tak mampu akak dik non, mahu cecah 2-3k kot!!!!!lagipun aku ni join group "pengumpul2 hanbeg dan kasut tegar"...hahaha, kalau aku belasah hanbeg 1k maunya setahun dua la aku tak tukar handbeg, :)
Entry sebelum ini berkenaan handbeg awan dania telah menarik perhatian si dia, memandangkan masa entry sebelum ini saya tak postkan gmbar handbeg ini tapi dlam fb ada je gmbr sy pakai handbeg ni cuma tak banyak dan tak perasan kot...



Hanbeg brand : Vincci (tak tahu la ada lagi ke tak sbb bulan 2 masa beli handbeg ni, vincci selalu tukar design dengan cepat tapi brand lain ada jugak mcm carlorino or nose kalau nak mahal tu coach berlambak mcm ni :P)
Price : RM100++(lupa la tapi bawah RM150)

Notakaki : Tgk beg coach cantik2, tapi mak ai sampai rm800 ko!

No comments:

Post a Comment

Tukang Komen :)