Cinta Halal Ini

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, May 4, 2011

Khalish 5 bulan :)

Assalamualaikum,

Semalam khalish masuk 5 bulan, alhamdulillah dengan kurniaanmu anakku ini Ya allah dan nikmat yang kau masih beri pada aku sbg peluang bagi anak aku merasainya sehingga kini, jgn kau tarik nikmat & mukjizat ini lagi ya allah kerana kami terlalu  memerlukannya lagi...

Semalam mama cuti, saje je ambik cuti dan pagi tadi bawa si alish pergi cucuk untuk 5 bulan, ngagis kuat gle tapi sekejap je peluk dia terus senyap...dia anak mama, anak manja ok!.... beratnya 5 bulan  = 7.3kg, turun sedikit mungkin sebab dia aktif meniarap & menjalar2, skrg sibuk nak angkat bontot, x penah putus asa, tak dapat buat lagi tapi dengan nada yang marah la...huahuahuahu...nurse tak komplent apa2 pun sbb berat badan dia masa tahap ok, so kalau turun takde masalah sebab dia makin aktif kan...

Walaupun mamanye busy dengan bangun awal pagi, terkejar ke sana ke mari, tiada di rumah 8 jam/5 hari tapi disebabkan nikmat/mukjizat allah ini hubungan kami sangat rapat ya allah....disebabkan khalish masih fully bf, kami tidur berpelukan (tidur nak mengempeg), kami dah macam BFF (yelah sejak kawin BFF yang bujang2 ni lupa kat BFF dia yang ada anak ini :P, ni bukan ayat protes ok! Kuang2) , apabila berpelukan kami ketawa bersama2, menangis bersama2, aku paling suka tyme dia menyusu tibe pandang muka aku then senyum2, cair hati bonda ni taw , sumpah indah perasaan itu!, hilang segala penat mama & papa bile tgk alish suka senyum2 :P...macam slogan iklan tu "kongsi keriangan bersama''..cewah!...jadi ya allah jangan tarik nikmat ini dengan cepat....







~Pabila berdua2 dengan mama :P ~
~Ya allah kau pinjamkan la dia lebih lama pada ku ya allah, kerana dia wahai si anak...hidup kami suami isteri menjadi lebih bersinar2...amin :)~

Notakaki :8 Mei ini hari ibu, saya dah jadi mama so diklasifikasikan sbg "ibu", cuma anak masih kecil dan tak mengerti hari ibu tapi papanya mengerti bukan?????:)

2 comments:

  1. pza terharu aku bace post ko nie....geram plak aku tgk si demok+tembam ko tu...so comey+ so cute....ble la aku nk merasa kan...khalish doakan auntie linda dapat suami yg baik dan soleh ek...supaya nanti bleh rse mcm mana mama+papa khalish rase skrang.....so happy for you Hafiza Abdul Latiff

    ReplyDelete
  2. insyallah auntie linda, alish doakan auntie linda dapat hubby yang baik & soleh...amin....thanks u so much dear!!!:*muah!!!!!!

    ReplyDelete

Tukang Komen :)