Cinta Halal Ini

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, July 28, 2011

27.07.2011 # Dating & Special Buffday #

Assalamualaikum...

Semalam aku & laki aku apply cuti sbb dah lama agaknya kami tak berdating berdua2an...hehehehe.....sekali sekala tak salah untuk berdua2an...bila dah ada khalish masa untuk kami berdua2an memang limit, terlalu limit....jadi pandai2 lah curi masa:P !

Semalam, kami decide nak ke alamanda...sana tak crowded dan banyak butik nak shopping...so semalam aku ajak hubby aku tu main bowling, hilangkan tekanan kerja yang dihadapi..hehehehehehe..ambik ko samapi 4 game kitaorg belasah, lpas gian cukup2!...hahahaha..








~ Lastly...wan sanusi kalahkan aku..hahahahahaha ~

Lepas je main bowling...terus g shopping plak...kesian hubby jarang sangat shopping., asyik2 aku je..so smlm memang hari khas shopping barang2 dia, baju, seluar & kasut... & terima kasih ye sebab belanja saya handbeg seketul tu!!, spechless tau!!!thanks xoxo :)



~ Firstly memang aim sangat beg ni, matlamat nak cari beg besar...~

Pergi butik VR (Valentino Rudy), salesgirl dia sangat peramah, ada ke diorg ingat kitorg nak beli barang hantaran...dia ingat aku ni tak kahwin lagi okeh!...aku siap tunjuk beg susu haikal & gmabar haikal lagi..hehehehe..


~ Lastly beli handbeg lain..heheheh..~


 ~ Tq hubby belanja this handbeg ~


~ Lurve in it, my 1st leather bag !!! ~


~ Hasil dari menggail smlm :) ~


~ Aku tumpang bergambar je, beg2 tu semua laki yang yang punya sebab aku dah mula mengamalkan "dasar penjimatan berhemah" :) ~


Ok, lepas penat2 dah berjalan masa pun cepat tol berlalu, cepat2 balik sebab nak ambik buat hati kitorg tu...hehehehe...malam tu plak nak keluar bawak ma'am g celebrate birthday....tapi aku dah awal2 suh alin hantar kek kat opis mak aku, tq alin...smlm kitorg bawak mak g makan kat Saba' Restoran, makanan yang berasaskan makanan arab memandangkan mak kitorg ni suka benar makanan arab....dia punya makanan lebih kurang macm Ar-Rawsya tapi lagi sedap kot kat Saba' ni...














~ Dah mengamuk masing2, so masa untuk balik ~



Notakaki : Alhamdulillah Kunci "My Own Home Sweet Home" dah dapat :)

3 comments:

Tukang Komen :)