Cinta Halal Ini

Daisypath Anniversary tickers

Friday, July 8, 2011

Geng Muchacheze #Kyn buat Kejutan #

Assalamualaikum....

Kyn, Idora, Aizan & aku merupakan "Geng Muchacheze"....

Dulu2 sebelum aku kahwin kitaorang rajin jugak lepak2 bersama...after high school:), kami membuat haluan masing2, masing2 belajar di tempat lain...tapi semua tu tak menghalang persahabatan kami :P

~ Kyn dan aku ~
Nak dipendekkan cerita pagi tadi aku dikejutkan dengan satu msg dari kyn...msg yang amat terkejut :)


"~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Hi my darling.FYI 29hb ni aku nikat at masjid ampang & 30hb malam   reception dkt Kampung Pengantin. Get urself a electrik blue kurung/dress ok.sory kad xsiap lf tu xnk announce lagi ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~"

Dalam hati sambil menekan hp nak telefon my BFF yang meletop ni "biar betul sbb dia ni jenis enjoy2 dan tak serius!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"...col2 hp dia tutup plak minah ni...takpe2 bagi sms kat dia dulu...

"~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~What the fish!!!!!!!!!!!!!ko biar betul~~~~~~~~~~~~~~~~~~~"



~Aku, Aizan & Kyn ~


Dengan sepantas kilat aku col si aizan ni....

Aku : Hello aizan, ko dpt tak msg dr kyn?

Aizan : Dapat dowh!, aku terkejut...idora pun terkejut sm!..lagi 3 minggu wei!

Aku : DIa main2 kan kita ke betul2 ni??

Aizan : Betul, smlm aku col ibu dia, ibu dia kata kata betul la 2 bla2.....

Aku & Aizan : bla...bla..bla...


~ idora & Kyn ~ idora ni baru je dirisik amir....kitaorng ni kalau raya ke kendui suka angkut laki masing2, boleh kitorg gosip lama2 sikit :)

Pastu aku msg dengan idora plak, dia pun tak terkata apa,pendek kata masing2 mcm tak percaya loh!

Pastu lepas je letak tepon, si kyn ni msg aku...agaknya dia takut kot kena marah dengan kitaortg..hahahah.kyn2...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~btol la perlu ke main2.dora & aizan pun baru tahu.sory la lambat bthu, plan after raya tapi mak edy kata kalo da prepare buat je awl~~~~~~~~~~~~

Aku reply ~~~~~~~~~~ko buat aku teruja ok!, betul jugak ko pun dah kenal lama dgn dia, bukan baru kenal, kalau dah cukup duit kahwin je takyah tunang2 ni ~~~~~~~~~~~~~

Ok, aku malas nak pk berat2, dia nak kahwin...buat pe nak soal2 kan...bagus la, sekurang2 nya dia dah sedar diri daripada keje tak faedah baik kahwin...hahahhahaha...aku doakan kebahagian ko!...aku tak sabar ok nak pakai biru electrik!!!!!!!!!!!!!!!!!hahahaha, what the fish la warna biru elektrik ni la nok oi


~ Ini biru elektrik, mana la nak cari baju ni...aku teruja nak pergi majlis kyn ni :) ~


~ Inilah edy dan kyn....tahniah korang!nanti khalish dtg kenduri uncl e edy & auntie kyn yang hot2 ni ~

Notakaki : Aku akan usahakan cari baju warna biru elektrik untuk meraikkan hari bahagia ko sbb ko penah jd "flower girl" masa reception aku dulu :)..serius aku bahagia sgt dgr berita ni & ko buat aku, aizan & dora terkejut sgt2 kyn :P

No comments:

Post a Comment

Tukang Komen :)