Cinta Halal Ini

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, July 5, 2011

3 Tahun ??:)

Assalamualaikum...

Last Week aku & Nini mintak pengesahan beberapa salinan untuk keluarkan KWSP :)...heheheh...pastu bos kitorg boleh ckp "eh dah cukup 3 tahun eh?"..sudah la bos!! alhamdulillah dapat sah jawatan pada haul yang telah ditetapkan...:)..

Bila cakap 3 tahun, memang tak sangka 3 tahun dah aku kat bahagian ni...dari zaman anak dara sampai dah kahwin banyak betul suka duka...hehehe, banyak yang suka la...try cari gambar lama2, banyak yang tak jumpa, ada la sikit2 gambar yang jumpa...teringat zaman2 kegemilangan anak dara aku, nini dan hanan...sekarang masing2 dah ada family sendiri dan hanan pun nak jadi isteri orang pada oktober ini :)

Meh la layan gambar lama2 yang baru jumpa tadi, gmbr lama buat aku tersenyum :)


~Masa ni tgh tgk org main futsal ~


~ Aduh, remaja nya muka!, makan kat pizza kot masa ni ~



~ Masa ini tgh buat persiapan untuk BBQ untuk malam hari keluarga BPP masa kat kalumpang ~



~ Masa ini family day 1st tyme kat kalumpang ~



~ Masa ini BPP buat lawan bowling, i dapat no 2 u !! ~


~ Kak izan macam tak puas hati je dgn aku ~


~ Masa ini kitorg jadi AJK untuk satu event tu ~


~ Waktu singgang harus dimanfaatkan dengan baik ~



~ Semua ini masa kat bangunan lama, sebelum pindah bangunan baru ~


~ Tyme nini tunang ~


~ Tyme fairuz kahwin kat ipoh ~






~  Ni tyme kahwin alin kat PJ ~


   ~ Last but not least, gmbr kahwin si hadi kat putrajaya ~


Notakaki : Alhamdulillah :)

No comments:

Post a Comment

Tukang Komen :)