Cinta Halal Ini

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, October 27, 2011

JJCM - Penang Village :)

Assalamualaikum...

Gara2, angah aku postkan pavlova yang dia makan kat alexis, great eastern mall...suami aku terus ajak g cari pavlova kat situ...actually aku tak harap sangat pun tak dapat pavlova, lain masa pun boleh tapi bila si suami dah ajak tu, teruslah nak!!..hehehehe.... i luv u sayang (sila muntah hijau :P)...mana la aku tak terliur dengan pavlova cuba korang tengok kek dia sedap sangat>>>>>

 ~ Ini dari blog mak hanis zalika, masa aku nak tu tempahan banyak tapi aku akan try order lagi sbb homemade kan, pasti sedap :) ~

Pastu bincang2 la dengan suami aku, kalau kita makan kat alexis tentu mak tak nak makan sbb dia berunsur western food, so kitorg decide nak ke penang village, sbb ada makanan malay food kat sini :)...pergi2 terus masuh alexis, konon2 cari pavlova tapi last2 smlm dia tak buat pavlova, tapi dia kata ada satu kek lebih kurang pavlova, so aku try jelah kan :)

~ Choc Nutty Meringue, terseliuh lidah nak sebut, lebih kurang je bentuk ngan pavlova so belasah ajo lah :) ~

First tyme jugak aku pergi great eastern mall, best jugak sbb banyak kedai makan best2 kat sini, parking pun senang, tempat pun selesa, tak crowded :)




~ Tingkat 3, Great Eastern Mall :) ~


~  1st tyme best sangat, sbb cantik sangat temapt dia!!!!!!!!!!!, semua putih!!dah la aku ni suka putih...:) ~


~ Mak & Adik ~



 ~ Tq to my hubby, sungguh menghargai anda...:) ~

 

~ Wif My Mata Bulat :), skrg dia good boy duk elok je kalau pergi makan2 ~



~ Sila bayangkan keenakkan melampau kek ini :P ~


~ Thanks suami, belanja kek lagi :) ~


~ Ok, si mata bulat dah telan air liur tu :) ~



~ Mama, saya nak jugak :) ~


~ Teh ais dia, walah u'olls ~


~ Nasi goreng special penang untuk suami :) ~


~ Udang masak sweet & sour untuk aku & mak ~


~ Tomyam Penang untuk aku & mak ~



~ Chicken chop untuk adik :) ~


~ Sesi bergurau senda :P ~


~ Tanda bahawasanya saya telah bosan :P ~


~ Makanan dia sedap, tempat pun best sesuai untuk anda yang nak buat special event di sini :) ~

5 comments:

  1. memang sangat terliur, nanti ajak la abg shahril pegi....lawa umah ko...i like!!!!

    ReplyDelete
  2. seronok tgk u all gi jln2 ngan family..hehe
    thanks..idea mak aku semua tu.. :)
    umah ko lg lawa nnti.. :)

    ReplyDelete
  3. Alahamdulillah jijah, memang seronok :), lepas ni u plak...heheheh..takde la umah i biasa2 je :)

    ReplyDelete
  4. pza akak aku kje kat c2 la..ratu colection...kat penang vilage tu bg yg suke mkn durian ade durian roll(cam popia inti die durian) urmmmm yummy...pza next perjumpaan wat kat c2 pon ok...

    ReplyDelete

Tukang Komen :)