Cinta Halal Ini

Daisypath Anniversary tickers

Monday, October 24, 2011

Syukur 25 :)

Alhamdulillah, itu adalah Ucapan pertama dari bibir hambamu ini apabila di umur 25 tahun ni terlalu banyak rezeki yang diberikan sehinggakan aku insan yang hina  tidak pernah memberi apa2 padaNya seperti yang telah diberikan kepada aku sekatang????hanya syukur dengan segala ada di sisi aku sekarang :)...hadiah yang paling bererti dalam hidupku ini :


1. Hadiah dari tuhan untuk aku yang paling istimewa iaitu suami :)..tiada tolok banding nya...terlalu istimewa bagi aku...anugerah tuhan paling tak ternilai, terima kasih ya allah :)...terima kasih membentuk saya menjadi isteri yang mkin  mithali :)




2. Hadiah dari tuhan untuk aku lagi ialah anak yang soleh, insyallah...anak yang comel, riang, petah (ada potensi jadi mcm papa dia :),terima kasih juga ya allah :)





3. Hadiah dari tuhan yang lain adalah keluarga & keluarga baru yang sangat istimewa dan sangat terbaik :)

4. Hadiah tuhan dari aku dari tiga tahun yang lepas...iaitu kerjaya yang sangat stabil buat aku..alhamdulillah..aku akan menjaga imej dan kepercayaan suami aku kepada aku sebagai seorang isteri di tempat kerja, insyallah :)
 
5. Teman, tak kira la apa jenis teman yang ada di sisi aku, aku tetap bersyukur :), hitam & putih adalah warna kehidupan :)...dan terima kasih dari ucapan tanda ingatan hari lahir sebagai teman yang sangat termilai harganya, terima kasih semua, i luv u all very much :)

6. Terima kasih tuhan kerana memberi tempat pada kami berteduh, rumah yang insyallah bakal didiami awal tahun hadapan, terima ya allah dan suami terchinta:)

Terima kasih chinta dengan sambutan hari lahir yang cukup sempurna buat saya :) (sambutan hari lahir bergantung pada individu masing2 :))

~ Real Steel sangat best.. 4 bintang i bagi!!!!!!!!!!!!~






~ Lunch tyme (tempat dating dolu2 :) ~












Tq hubby for the necklace, i luv in it :) :) :) :) :)....

Acara Sembelih Kek Wif Family :)





~ Tq hubby untuk kek yang sangat sedap ni, walupun bukan pavlova saya  tetap bersyukur dan berterima kasih tapi kalau dapat pavlova memang tadah tangan dengan hati terbuka :) ~


Terima kasih to my sweet frend sbb WAKANABEB busday girls (owh pandai awak berpakat2 dengan kawan2 saya ye)...apa pun thanks korang, aku begitu menghargainya dan sangat terharu :)



~ Tq aina, timah & linda...tq linda walaupun anda tak dapat dtg & masih ingat warna kesukaan Cik Pza, suka sangat kek ni :) ~


~ Terima kasih juga buat suami :) ~



~ Kek aiskrim baskin robbins yang sangat meletop ~


~ I Luv in it :) ~


~ Tq si darah manis, terharu sangat :) ~


~ Thanks buat aina & nazrol jugak :) ~


~ Manisan untuk khalish ~


~ Aiskrim dia walah!!!! ~


~ Terima kasih, sayang kamu sangat ! ~

Dan hadiah paling best untuk diri sendiri :)

Banyak tempat aku survey, brand ni paling best sebab mampu milik, serius sangat mampu milik :), kalau brand lain contoh mcm diamond plantinum kalau korang nak trade in for sure tolak 30% dari harga barang tapi brand Diamoney  ni ambik dengan 100%, so bagi orang yang suka tukar2 gelang boleh la beli brand ni tapi korang for sure kena beli balik barang dia dengan harga sikit la dari yang asal....jurujual ni kata la orang nak kawin banyak ambik dengan brand diorg sbb mampu milik, kalau korang duit banyak tak pe la nak beli emas putih kat brand yang famous2, aku hanya MAMPU MILIK brand ni, jadi loh :P..hehehehe:)



 Kalu korang nak trade in mesti ada resit @ korang boleh cek kat barang tu ada chop company dia "DIAMONEY"



~ Contoh mcm ni la :) ~


~ Aku suka diamond & design dia, comel dan paling penting MAMPU MILIK :)


~ Zoom sikit guna CANON G12:) ~

Notakaki : Selamat Ulang tahun Hafiza Abdul Latiff, semoga rezeki makin diberkatiNya, Amin Ya Allah :)

10 comments:

  1. Happy Besday mama Khalish..semoga sentiasa berbahagia, dimurahkan rezeki sentiasa n sentiasa diberkatiNya selalu.. :)

    ReplyDelete
  2. Sorry sayang...i xjoin...happy beday....:) luv u...

    ReplyDelete
  3. Jijah : TQCM bakal pengantin, amin...terima kasih atas ucapan itu, sangat menghargai doa anda :)

    Linda : TQVM Luv U Too :)

    ReplyDelete
  4. Happy besday pza.. wow.. bestnye.. hope murah lagi rezeki, moga khalish dapt adik pulak hihihi ;)

    ReplyDelete
  5. momma haida : tqvm dear, thanks atas ucapan tersebut dan terima kasih doakan i :)

    Nat : Tq very much bakal pengantin baru, tq atas ingatan ucapan :)

    ReplyDelete
  6. Happy belated birthday to u :)...wah, so jeles wif u...shima suka gile kek baskin robbin :)>>>>shima, maybank <<<<<

    ReplyDelete
  7. tqvm shima...rindu kat shima, wani, lai & jana..geng etiqa :P...tak mo jeles2, kita kwan tak baik ada sifat jeles2...:P

    ReplyDelete

Tukang Komen :)