Cinta Halal Ini

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, August 28, 2012

Beraya di KL ;P

Assalamualaikum.

Selamat hari raya semua, nak cite kisah raya pun tak habis raya lagi, minggu ni nak balik jengka, minggu depan nak tangkap gambar 1 family dengan pusing2 raya, maklumlah dah habis berpantang :)

Mesti ramai waga kota dah mulakan kerja semalam, aku pun keje.Keje sebagai surirumah selama 3 bulan :), boleh asah bakat memasak yang tak berapa pandai ni :), sebenarnya surirumah mana sempat nak berblogging bagai, ni pun sbb mawarku tu tdo, dia tu kalau tak "colic" suara si kecil kami nboleh dengar satu taman, kalau takde pape dia tdo je pastu tdo pun letak je kat bawah so bole la nak masak ke, kemas umah ke.

Tahun ni giliran si isteri beraya, memandangkan aku masih tempoh berpantang, kami beraya di rumah mak je di sentul, KL ye. Pagi raya tu dapat la pelepasan tak pakai bengkung, esoknya pakai semula. aku duduk rumah mak sampai ahad lepas, cukup 40 hari panggil bidan urut pelepas pantang...So beraya la dengan mak, adik, jijah & lin :P


~ Malam raya, orang kuat mak aku  tahun ni :)  

~ Papa menyiapkan anak bujang nya :) ~


~Haikal dah pandai baca doa ok, siap tadah tangan kalu nak makan & ckp "aminnnnnnnnnnnnnnnn" :) ~


~ Handsome betul teruna2 mama ni :P ~


~ Hai mata bulat, handsome la dia :) ~


 ~ Mak aku memang handal part masak, semua2 ni dia masak sorang je, memang terkagum2 la aku!Part paling best pagi raya, tapi aku kan pantang, memang tak sentuh la sangat, mak bg makan ketupat ngan kari je ~

~ Nak jelaskan i, i tak kisah la b, i dah puas makan masa sebelum bersalin ~


~ Mak & anak ber"fareeda" di pagi raya.ahaks!..haikal lawak la :P ~


~ Tahun ni yang lain balik umah menantu, mak kan dah jd ibu tunggal so kena buat sistem giliran ~



 ~ Bersalam2an di pagi raya ~

 ~Mawar nyenyak tdo ~

 ~ :) ~

~ Pada hari ke-33 :) ~


 ~ Gambar manja2 ala2 pengantin baru gitu :) ~

 ~ Lasak betul, tukar baju lain, baju nenek bagi ~


~ Al-fatihah buat arwah ayah ~

Sabtu lepas, kakak2 aku nak sambut raya dengan mak aku.makanya mak buat makan2 macam pagi raya, syok...Dah berpesan2 suh pakai baju raya, mak long sefamily dah berdondon purple, angah boleh datang dengan selamba je pakai baju biasa..hahahaha.takpe along dah tempah nak tangkap gambar, hoooyeeee!!!


~ Raya ketiga, orang2 jengka datang bagi duit raya kat mawar :) ~


~ Macam pagi raya tapi still tak leh makan :), jeff pun terkagum2 dengan ketupat palas mak aku ni sedap sampai suh mak aku masak la bila ada jamuan kat opis :P ~


~ Haikal ni mengurat anak dara orang :P ~



~ Bukan main si haikal ~



~ Kutip duit raya.hahahahahahaha ~



~ Terselah fotogedik bergambar cucu cik senah :) ~

 ~ Haikal dengan gaya patah leher, muahhahahahahahahahahaha :P ~

 ~ Mawar pada hari ke-40 ~

notakaki : Selamat hari raya maaf zahir dan batin buat semua,dan jemput datang ke rumah saya, home sweet home, tempat paling indah di dunia :)

No comments:

Post a Comment

Tukang Komen :)