Cinta Halal Ini

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, August 30, 2012

Terima Kasih Daun Keladi :)

Assalamualaikum,

Semalam masnida whatsup aku dia kata "esok ktorg jd dtg beraya tp kak reen, kak wati, hanan & raja nak ikut, boleh ke?", "la datang la, nak ajak satu bpp pun boleh , aku memang suka tetamu dtg rumah, tetamu ni kan pembawa rezeki".....:)

Pastu sebelum nak dtg td, mas kata dia " datang 3 kete,padat!!!" aku tak pk ape, aku cuma risau apa yang aku masak tak cukup, kesian plak...

Sekali datang, hambiik ko!!!macam rombongan cik kiah gitu,  aku suka orang datang rumah ni.......


~ meriah kalau budak2 ni ada...hehehehehe ~


~ sudi la rasa masakan spageti aku tu, nasib cukup2, sorry la tak sempat nak buat ketupat rendang :P ~


~ Apa la yang digelakkan kak shasya tu :P ~


~ Berjanji apa budak2 ni pakai merah, tenggelam sofa merah mak tu nyah :) ~


~ Terima kasih la semua sebab sudi datang beraya umah orang baru habis pantang 44 hari ni :) ~

~ Daripada mereka semua, terima kasih daun keladi....masih tak sempat mengira duit raya haikal & mawar daripd keluarga, sedara mra & kawan2 yang bg haritu . Ada lagi sampul yang tak bebuka lagi pun ada dalam kabinet tu, esok nak balik jengka plak :) ~

notakaki : timah dah masuk labour room, tak sempat nk dtg beraya dengan aina..takpe aina kita yang lawat dia nti k :)

2 comments:

  1. semoga persahabatan kekal selamanya....Amin...

    ReplyDelete
  2. insyallah kak sha, sm2 kita menjaga hub sesama manusia :)

    ReplyDelete

Tukang Komen :)