Cinta Halal Ini

Daisypath Anniversary tickers

Friday, June 25, 2010

4rd Day @ AAN

Dear Diary Just Me =)

Saat memblog ini aku telah berada di office dan telah berjumpa dengan suami tercinta....hehehehehe....betul la rindu masa bercinta lain dengan rindu dah kahwin ni, mungkin hubungan yang dah diredhaiNya mungkin=)

Dua hari seblum habis kursus rasa tak larat nak memblog al maklumlah bila pembawa budak ni kadang2 ada masa2 nya meragam....hehehehehe=)...apapun semua nya masih terkawal =)





~ Macam biasa, Puan pza akan melaram depan chermin dahulu sebelum pergi ke kelas =) ~


Topic untuk hari ni yang aku pelajari =)


 


Next Class oleh En Hafizi Ab Majid, dari fakulti yang sama iaitu dari ukm...Classes yang banyak mengajar tentang analisis pelaburan...memang seronok sangat dan best kursus yang dianjurkan, macam rasa nak sambung degree on finance plak =).....

Beliau banyak mengajar tentang melihat & menganalisis kewangan, sangan menarik sebenarnya dan agak best lah=)........dan beliau ada blog kalau sape2 yang berminat nak melabur atau meminta pandangan oleh En. Hafizi =).....

Selamat beramal...

Nota Kaki : Malam tu pas habis kelas memang sangat penat sampai tak sempat nak layan cite orang minyak tp cite "Slumdog Millionaire" memang sangat2 best =) disamping tak boleh tdo sebab tengok filem tu sampai 3 pagi =)

No comments:

Post a Comment

Tukang Komen :)