Cinta Halal Ini

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, June 17, 2010

Ku Bahagia =)



Ku Bahagia

Di atas bumi ini ku berpijak
Pada jiwa yang tenang di hariku
Tak pernah ada duka yang terlintas
Ku bahagia

Ingin kulukis semua hidup ini
Dengan cinta dan cita yang terindah
Masa muda yang tak pernah kan mendung
Ku bahagia

Dalam hidup ini
Harungi semua cerita indah ku
Saat-saat remaja yang terindah
Tak bisa terulang

Kuingin nikmati
Segala jalan yang ada di hadapku
Kan kutanamkan cintaku kasihku
Agar ku bahagia

 Bibit2 lagu di atas mengingatkan aku kenangan di zaman sekolah, cite ni kan famous masa zaman sek men dulu =) 

Boleh la dikatakan aku ni ramai la jugak kawan yang masih berhubung tyme sek men tapi yang betul2 rapat tak ramai, yang hakikat nya tahu si Lin....selain tu aku rapat ngan idora,aizan n kyn =)...

Baru2 ni dapat plak sms dari cik kyn :
"eh hot mam sbtu ni wajib join ktrg mkn2.nk tgk perut ko.xkn da xlarat kot hehehehe"

Dari si idora plak :
"Alorrrr.....tuan nye pewut xde plak...erm pospon 27 leh??Mke ur day free plss ;)

Dari si aizan plak "
"Ak abis keje kul 630 mummy....pastu dpends la mam dkt mne...ikut selera ko.."

  ~ Aku (masa anak dara) wif Kyn~

 ~Idora wif Kyn ~
~ Kyn Wif Aizan ~ 
~ OTW g kenduri bakal adik ipar kyn =P ~


Hahahahaha, begitu la nada2 excited kawan2 yang aku dah kenal dari zaman sekolah sampai la skrg....bila aku nak tunang pun diorg dah menjerit nasib baik masa tu dalam kereta so tak dgr sangat =)...dah mengandung ni lagi excited la plak diorg, padahal aku y preggy tp diorg excited nak tgk pewut aku...hehehehehe....belum lagi anak dalam pewut aku ni kuar =)

 ~ Wedding hari tu, semua nya hadir ~

Nota kaki : Insyallah ye kawan2 , kalau takde pape kita g makan2 ye dis week =)

No comments:

Post a Comment

Tukang Komen :)