Cinta Halal Ini

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, June 20, 2010

My 1st Day - Check in time =(

Dear diary Just Me =)

Saat bertinta ini adalah aku telah berada di dalam bilik di Akademi Audit Negara tanpa si hubby =(

Hubby Baru je balik lepas hantar aku & Barang2 check in bilik.....

Jam 02.00 petang : Makluk tuhan yang diberi nama Hafiza Abdul Latiff rasa sangat malas sebenarnya nak pergi kursus ni, dah la tu hubby ckp "tempat tu kat ladang sawit, takde kedai2 yang happening"...rasa down sikit masa tu pastu nak kena jauh ngan hubby...urm 4 malam plak tu...bohsan2 =(....macam2 la aku sumbatkan dalam beg aku tu...streka la, sejadah la, tuala la...yela dalam otak aku ni akedemi tu macam asrama je....kaki berat je nak g, tp memandangkan pk kursus gagahkan jelah =)

Jam 04.24 terima khidmat pesanan ringkas dr abg z a.k.a abg ipar aku yang ke-2 : "Salam, alhamdulillah.....it's a baby girl!Safely delivered today 20th jun/3.44pm @ Ampang Puteri Hospital, 3.24kg, both mother & baby in healthy condition, tq"

OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!aku dah dapat anak buah no-3 but aku tak bo nak tgk by today =(

~ This is adik Arrisa Yasmin ~

Benci2, tak leh nak tgk baby kat hospital, balik kursus aku akan bergegas mencari dia =)

Erm terpaksa lupakan baby ni sekejap pabila jasad dan diri telah sampai di depan pintu masuk AAN=)

Menunggu Cik Nurul Huda, hubby kata pe kata g check in dulu....check in pun tak ramai org terus di bagi access kad dan remote air cond????Psttt bukan asrama ke?.....masuk2 macam hotel. bilik di asrama akademi audit negara ni....hehehehe, jiwa ternyata lega sgt tgk faciliti yang disediakan, ada streka, sejadah & tuala...hahahahaha..buang masa je bawak, hubby kata "takpe la kan naik kete"...lupa sudah!!!..apa pun aku agak lega untuk hari ni...yahoo!!!!!!!!!!paling penting makan sudah cukup...itu paling penting..hahahahhaha..si kuat makan =)


~ Eh macam nak masuk akademi fantasia plak =) ~

~ Tyme to check in & bye2 hubby =( ~

Lepas check in lepak ngan hubby jap then terus je g makan malam.....=)....hubby tak terus balik umah tp dia ke Ampang Puteri nak tgk baby, jeles nya !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ok, sampai sini saja tinta aku untuk hari ini, nak layan mentor plak =)

NotaKaki : Selamat Hari Bapa untuk ibu ku sayang =)

No comments:

Post a Comment

Tukang Komen :)