Cinta Halal Ini

Daisypath Anniversary tickers

Friday, June 11, 2010

Jalan Jauh Lagi =)


Citer jalan2 cari makan kat kelantan & terengganu pun tak habis lagi nak diceritakan, malam ni nak berjalan jauh balik...=), nasib beg pakaian tak disimpan lagi sebab memang tahu nak pakai lagi =)....Nasib la badan tak meragam so senangla membawa diri kesana sini....last week tu aku punya plan, berjalan2 di kelantan & terengganu then this week plak hubby punya plan plak..dah kawin ni kena la tolak ansur sikit, penat harus ditolak tepi.=)..dia boleh memuaskan hati aku minggu lepas plus dpt melawat sedara mara aku lagi disana kenapa tidak aku kan =)

Jalan2 di kelantan & terengganu hanya penuh dengan jadual makan dan jadual membeli kain di pasar siti khadijah, wakaf che yeh dan rantau panjang =)...bertambah la kain untuk dihantar ke kak lin, masuk ni 6 pasang, perasan je nak buat raya sekali tak muat...hahahahahaha =) sakan betul beli padahal sakit2 nak jalan tapi mood beli ada la sikit =)....

Paling best makan kat kelantan tu kan, mee udang (mee yang penuh dengan udang besar), gambar dlm hp hubby sibuk je dia tangkap siap ckp "sy ambik ni, awak mesti nak masuk blog", tahu je kegemaran bini dia sekarang yang keje menghadap blog je =)....mee udang kelantan ni macam sup, kalau belah utara aku tgk macam kari, tapi sedap n marveles!...

Mood nak update tak datang sebab penat tak hilang lagi, malam ni ada jugak makluk yang tdo dlm kete =)

Nota : Kira hebat gak aku, perjalanan dari terengganu ke kl aku tak tdo langsung pun sbb risau tgk org tu memandu kadang2 tersengguk2 =)

No comments:

Post a Comment

Tukang Komen :)