Cinta Halal Ini

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, July 27, 2010

Hari ini hari istimewa =)


Hari ini 27.07.2010, hari lahir mak aku yang ke 55 tahun =)...kalau mak aku takde, tak mungkin tiada si HAFIZA  ini =)...aku sayang mak aku sesangat.....mak aku sangat kuat & tabah, jd mak still tabahkan diri menjadi ibu tunggal ye =)...sambutan hari lahir pertama kali mak aku tanpa arwah ayah....tapi ini semua tak menjadi janggal lagi padanya....thanks to be my mom...setelah aku mengandung aku makin dapat merasakan apa erti "MAK" itu.....

Susah jugak nak fikir nak beli pe, at last belikan langsir ready mate=)......malam ni ada makan besar ngan adik beradik untuk meraikan hari lahir dia...tapi mak masih tak tahu....hehehehehehehe=)....


Luv u MAK.....=)


No comments:

Post a Comment

Tukang Komen :)