Cinta Halal Ini

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, July 25, 2010

Ketika Hubby Tiada =)

Macam kebiasaan kalau hubby aku takde, sm ada g kursus atau bengkel tapi kali ni dia g team building kat sungkai perak, dari jumaat smpi hari ini...so hari ini dia balik lah =)..next week plak dia ada kursus plak..banyak program kami melepas, baru plan nak balik kg dia kutip buah2 an kat dusun belakang tu , hari tu balik baru je gugur so tak dapat kutip banyak =)...melepas lah lagi nampaknya nak makan buah mata kucing, rambutan,manggis,durian dan macam2 le =) & plan untuk deco2 pun tak jalan2 lagi =(

Bila dia takde tu aktiviti makin luas la, sebab tinggal single balik kan =).....Tapi aktiviti rutin hujung minggu bermain ngan anak buah =)....hehehehehehe...arriana & arrisa dah seminggu kat umah aku sbb nak pindah umah baru so umah berhabuk2 tak sesuai untuk baby yang baru je lahir dan smlm angah buat kenduri doa selamat sikit sbb naik umah baru, just family angah & abg z je....



~ Dia jelah anak buah aku yang kuat melaram dan melawan =), lucu bila dia cakp "nenek, pak uda takde, min temankan mak uda tdo ye =P" ~

Hubby aku dapat surat mengejut, aku dah plan  ngan kawan2 aku nak kuar dr seblum hubby dpt tahu nak ke sungkai, so bila dia takde lagi la plan makin jd =)...Petang sabtu smlm aku berholla ngan lin & yan., dan your wife smlm balik lewat sbb ralat berborak ngan teman2, we all jarang jumpa ttp selalu berhubung, aku & yan kawan dr sek men lagi dan lin dari kecik =)...hubby aku tak kisah sgt sebb kebanyakkan kawan aku dia kenal dan bf kawan2 aku pun dia kenal....so dia mengizinkan, thank's b =)


 ~ honey madu ngan auntie lintot =) ~

 ~ Tak sia2 angkut dia ni, thanks yan sebab bawakkan barang aku =) ~

~ Dua2 makanan itu kepunyaan aku =) ~ 

 ~Lin kata dah aku kawin sm je kuat bergambar, lin dah kawin ke belum aku tetap aku, aku tak kan &  tak ingin menjadi org lain=) ~

~Muka teruja dapat hadiah hari tua dia =P~

Bila dah enjoy sakan dah tak tgk dah jam kul bpe, tp memandangkan kuar ngan anak2 dara sunti ni kena la balik awal nanti mak ayah diorg cr =P

NotaKaki : Auntie Lin sabar ye ngan apa yang jd, insyallah ada jalan penyelesian tentang masalah itu =P

2 comments:

  1. wew jage diri k dear...muka makin berseri cam nak dapat baby boy je hehe. ape pun moga smuanya slamt k :) peace

    ReplyDelete
  2. yeke???hehehehhe, ni makin tak sabar nak scan..ada yang kata gurl, ada yang kata boy...hehehehhe=)

    ReplyDelete

Tukang Komen :)