Cinta Halal Ini

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, July 13, 2010

Setahun sudah berlalu, hidup setahun tanpa DIA....Dan Genap 4 bulan bersamanya....


Tarikh arwah ayah aku meninggal 03 Julai 2009, tahun lepas maksudnya sudah setahun aku & keluarga hidup tanpa dia....melalui hidup tanpa dia pada mulanya amat dan agak sukar....hidup ni tuhan je tahu betapa gelapnya, hati hanya mampu memahami ketika itu...tapi hidup perlu diteruskan mana ada insan yang boleh hidup disitu sahaja kan, kerana aku yakin arwah pun mahu aku & keluarga meneruskan hidup dengan aman...

Kecekalan yang aku dapat adalah kerana kecekalan oleh ibuku sendiri, apa pun yang berlaku hidup mesti diteruskan...ayah meninggal betul2 seminggu selepas rombongan merisik oleh hubby masa tu....rasa lega sikit sebab at least dia boleh tgk aku dirisik orang...anak perempuan last dia katakan....Seminggu lepas tu terus ayah sakit tenat dan meninggal di hospital...perasaan gelap dan sayu seketika masa tu apa pun semuanya telah kami sekeluarga terimanya dengan hati yang ikhlas...ya allah tempatkan dia antara golongan insan yang soleh disampingmu...amin=)

Tarikh hari ini 13 Julai maka genapkan hubungan suci pernikahan kami selama 4 bulan, alhamdulillah dengan rahmatnya....

Notakaki : Honey dalam perot dah mula ada nadi kot, setiap kali pegang mesti berdenyut2....peliharala dia ya allah agar selamat sehingga dilahirkan...amin =)

No comments:

Post a Comment

Tukang Komen :)