Cinta Halal Ini

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, July 22, 2010

Julai =)


Boleh dikatakan tiap-tiap bulan ada je birthday kawan2, sedara2 mara & adik beradik.....tapi bulan ni istimewa sikit sebab ada 3 orang insan yang istimewa dalam hidup aku yang celebrate birthday bulan ni =)

i. 21 Julai - Nurzelinda Nahari / Lin  

My Very BFF, we all kawan dr umur 6 tahun lagi smpi umur dia dah 24 tahun skrg, tapi aku belum    lagi lin so lagi muda mudi dari ko =)....Dulu macam belangkas skrg kurang sikit, tu pun rajin sms smpi hubby aku kata mengalahkan gf/bf =)...aku comfortable kawan ngan dia....kami duk dekat dan umah aku mcm umah dia, umah dia dah macam umah aku..hehehehehe, sekrg je pas kahwin lain sikit but dia paham aku...thanks lin =)

ii. 23 Julai - Hasliza Abdul Latiff A.K.A Along

Tak yah la aku nak sebut umur dia cukup la setakat yang ko makin tua...hehehehehehehe...hadiah tak yah bagi la, laki ko mesti bg hadiah kat ko.........cuma nak wish heppy birthday dan jaga baby ko elok2 =)


iii. 27 Julai  - Hasnah Lasri A.K.A My Mom(MAK)

Selamat hai jadi, hadiah tu masih memikirkan tp rasanya nak celebrate bufday dia, makan nasi arab sedap gak...=P

NotaKaki :Nasi Arab Vs. Ikan Bakar =P

No comments:

Post a Comment

Tukang Komen :)