Cinta Halal Ini

Daisypath Anniversary tickers

Monday, August 16, 2010

Aktiviti hujung minggu di minggu berpuasa =)


Di awal pagi isnin berpuasa, mata sungguh meletihkan akibat aktiviti hujung minggu pada minggu berpuasa yang sangat meletihkan, apa pun enjoy! =)

Aktiviti yang paling dihajati adalah mengecat bilik memandangkan bulan lepas aktiviti laki aku sangat penuh untuk mengarahkan dia mengecat bilik =)....dengan kursusnya, bengekalnya, balik kampungnya lagi, jadi takde masa langsung untuk itu...bilik aku pun nak raya jugak! =)...dengan itu boleh la aku meng "ungu" kan bilik aku dengan langsir dan cadar yang baru beli hari tu =)


~ Warna yang dipilih oleh aku, dan redha diterima oleh laki aku =) ~


~ Macam buruh kasar dah aku ngok =) ~


~ jom mengecat =) ~

~ Selamat tinggal si "Putih" ~


~ Siap satu part =) ~


~ Aku & Honey Madu hanya mampu memberi galakan je =) kahkahkahkah ~

dan hasilnya =) ....

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-


~ Siap sudah, jom pasang langsir =) ~


~ Langsir masa sale hari tu, nak jugak purple =) ~


~ Ok pandangan sikit bilik aku yang ungu ni =) (Abaikan bantal barney tu) ~

Setelah selesai mengecat bilik, berehat2 sebentar kerana petang sabtu tu angah aku buat makan2 sempena dia habis pantang (habis pantang la sangat)... just kami sekeluarga je, antara adik beradik, angah aku la pandai sikit masak dr aku (dan sebenarnya pandai banyak)..hehehehehehe=)....so tak yah la mak aku nak sediakan juadah buka puasa petang tu sebab membawa perot sahaja ke rumah angah...kesian laki aku sakit tulang belikat sebab lenguh mengecat =)....

Laki aku ada tanya jugak, kenapa tak pink...sebab aku kan suka pink...ntah la tibe2 mahukan ungu =)... tapi agak jeles tgk bilik anak buah aku yang serba pink tu kat umah baru angah aku =)


~ Bilik si Arrisa Yasmin ~


~ Arriana Yasmin ~




~ Arrisa Yasmin (salah satu gaya bebas aku) =) ~








~ Yasmin dan Yasmin (mak dia ckp kakak suka tiru gaya mak uda =) ~




~ Si kakak, kalau bab bergambar kalah mak uda dia =) ~






~ Yasmin & Hakimi ~



~ Macam nak sambut raya je, sekuali kuah kacang daging tetel =) ~


~ Antara juadah berbuka puasa hari tu =) ~ 


~ Paus yang terdampar kekenyang, pic diambil oleh yasmin =) ~ 

Hari sabtu yang agak memenatkan, esok hari ahad mahu rehat2 tapi pada sebelah pagi jelah sebab sebelah petang mahu berbuka pose di rumah sepupu laki aku plak =)....penat tu memang penat tapi sabtu ahad jelah ada masa untuk majlis buka puasa ni kan =)....ada lagi 3 weekend dan kena rancang dengan baik sebab tak balik kampung laki aku lagi, dan last weekend bulan puasa dah pun menempah buffet ramadhan yang mana tahun lepas pun family aku buka puasa kat situ....kami pilih situ lagi sebab makanan dia best dan sangat variaty =)..so  2 lagi weekend puasa ni kena digunakan dengan sebijak mungkin =)

Nota Kaki : Tahun ni mak aku ajak buat kuih raya plak, kemalasan sentiasa ada...bila pk2 balik best jugak...hadiah oven masa kahwin tu boleh dirasmikan membuat kuih raya tahun ni =)

No comments:

Post a Comment

Tukang Komen :)