Cinta Halal Ini

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, August 24, 2010

Buffet Ramadhanku Tahun ini =)...


Menjadi kebiasaan setiap tahun akan try mana2 buffet ramadhan tak kisah la dimana2 pun , tahun ni kena berjaga2 mencuba set buffet ramadahan setelah JAKIM mengatakan kebanyakkan hotel ada yang halal dan ada yang tidak, jd silalah berhati2 dalam keghairahan anda memilih "buffet ramadhan" di hotel2 kerana mereka hanya menggunakan dan menyalahgunakan perkataan "buffet ramadhan" itu..jadi,untuk jalan mudah dan selamat aku pilih restoran sahaja...memandangkan kita yakininya kan dan murah sikit kan =)...sebenarnya bile tengok ramadhan buffet sebenarnya banyak, cuma kita je buat pilihan yang mana berkenan di hati...

Jadual nak g buffet ramadhan aku tahun ni yang betul2 dah set up:-

i. 27 Ogos 2010 - Kelab Darul Ehsan wif Kawan2 Hubby

ii.04 September 2010 - IstanaBambu wif kawan2 aku      (Timah, Linda & Aina wif them hubby : p )......sgt best ok!sbb timah join d'club, lama jugak kitaorg tak buka puasa sm2 last tyme before di terbang ke perth tahun 2007 kot =)

iii.05 September 2010 - Dewan Perdana Felda Wif family aku (Sama tempat dengan tahun lepas sbab kitaorg sgt puas hati buffet ramadhan disini)

Kelab darul ehsan & istana bambu aku tak penah try lagi untuk buffet ramadhan kalu sedap aku akan advisekan =)...tapi dewan felda memang  sgt best & variaty boleh la mencuba kalau berminat =)

Pejam celik, pejam celik sekejap je masa berlalu, dah masuk 15 hari umat islam berpuasa...tinggal 2 minggu cuti sabtu ahad je nak beraya....So 2 minggu terakhir ni memang dah pack dan digunakan dengan sebetul2nya, sebab weekend ni nak balik kampung laki aku, buat2 persiapan raya untuk kali terakhir (sebenarnya semua barang beli kat kl je bawak g sana)=P....

NotaKaki : Pejam celik,Pejam celik  2 jenis kuih berjaya disiapkan tp kuih simple2 je =)..

No comments:

Post a Comment

Tukang Komen :)