Cinta Halal Ini

Daisypath Anniversary tickers

Friday, August 27, 2010

Checkup Honey Madu =)

Memang tiap2 bulan memang ada check up, tapi rutin kebiasaan aku adalah check up di Klinik Pusrawi Jalan Ipoh je, tapi mulai hari ini aku dan kena g check up honey madu kat Hospital Pusrawi Jalan Tun Razak...

Owh!!!!!!sangat malas memikirkan nak2 bila tgk staff kat opis ni check up kat sana mesti kata kena tunggu lama dan aku dinasihatkan agar sampai awal pagi =)

 ~ Tengok!, kaunter pun tak bukak lagi aku dah smpi =) ~

Memang agak lama menunggu tak seperti di klinik tapi apakan daya aku dah direferkan terus ke Doktor Pakar....

Alhamdulillah doc kata honey madu sangat sihat dan bergerak dengan baik, kedudukan dalam perot pun ok jadi next temujanji doktor kata lambat sikit dalam 5 minggu pasni sebab takde masalah apa2 dan berat aku turun seh!!!turun 1kg!!!hahahahahahaha ok lah kan dr asyik naik je, laki aku kata boleh la sebab bulan puasa...

Alhamdulillah ya allah dengan khabar yang baik ini=)....baru je dapat rezeki raya, bertambah lagi satu rezeki  plak untuk kami.....ucapkan terima kasih & tahniah pada papa kamu honey madu atas rezeki yang "nyata" ini=)...>>>>>>>>Pstt : Awak jgn lupa ye janji awak nak me"reward"kan bini awak ni bila dapat rezeki ini =)

NotaKaki : Hoorey!! malam ni kita buka pose kat kelab darul ehsan ye honey madu =)

No comments:

Post a Comment

Tukang Komen :)