Cinta Halal Ini

Daisypath Anniversary tickers

Friday, August 13, 2010

Sudah 5 Bulan Cinta ini tercipta =)


Hari ini genap 5 bulan aku menjadi isteri dia...."dia"???hehehehehe, hubby aku la si en.wan mohd sanusi tu la...=)5 bulan hubungan ini masih terlalu awal nak dibandingkan dengan kakak2 otai kat opis aku yang dah berpuluh2 tahun mencipta alam perkahwinan ini, cewah jiwang plak =)

Aku bersyukur dengan apa yang ada setakat ini, cukup bersyukur, aku ada sanusi dan aku dah ada honey madu (cukup alhamdulillah)...nak kata kaya tu tidak jugak.. hidup sederhana macam orang lain yang hidup sederhana.. ada tempat perlindungan.. ada pengajaran & pembelajaran agama yang cukup....ada kasih sayang melimpah ruah dari keluarga sini dan sana... ada makan pakai yang cukup....Laki aku bukan la jenis yang romatik atau kaki memujuk sebab aku mmg tak suka merajuk coz aku ni jenis terus mengamuk je...hahahahahahahaha=)....tapi mengamuk2 manja kata org =)....aku percaya, ini yang terbaik untuk aku.. belum tentu yang kau sayang akan melengkapi antara satu dengan lain.. tu lah maknanya hidup ni biarlah sederhana...jadi hargai la apa yang ada sekarang=)

Ok Stop jiwang2, skrg perkembangan honey madu makin memberangsangkan....dia dah mula menyepak2 perot mama nya, tak tahu la btl ke tak, tp dah rasa beralun2 je perot aku yang makin heavy membuncit....aku mula dah tak suka nak minum susu ok!tak suka nak makan vitamin ok! tapi kena dipaksakan juga la kot....makan tetap suka ok!hehehehehehehe....

Kawan2 aku ada yang bertanya lama..kenapa gelarkan dia "honey madu"...sebab anak ni kan macam madu pada mak2 & ayah2 kita tak kira la perangainya mcm ne...hehehehehehe=) & aku sukakan aktress "hunny madu"....aku minatkan nama dia sejak dia mula berlakon 5 jingga lagi....

NotaKaki : Hari ini dah masuk 3 hari berpuasa dengan honey madu, masih boleh bertahan, cayok2!


No comments:

Post a Comment

Tukang Komen :)