Cinta Halal Ini

Daisypath Anniversary tickers

Monday, September 20, 2010

Hari Raya Tahun 2010


Saya (Hafiza Abdul Latiff) & Suami (Wan Mohd. Sanusi) serta keluarga mengucapkan selamat hari raya kepada semua umat islam yang menyambutnya.....Raya Tahun 2010 yang makin bersinar2 untuk saya dan mungkin juga untuk anda juga..alhamdulillah semuanya berjalan danb perjalanan yang selamat dan teratur, raya di johor & jengka  tiada bezanya cuma cara dan makanannya sahaja berbeza, memang best habis =)...Jemput la datang ke rumah saya ye =)


~ Ok Pagi2 dah kena mintak maaf kat laki aku kerana aku ni banyak buat salah kat laki aku sejak ngandung2 ni..hahahahahahahaha~


~ Orang ke-2 terpenting untuk mintak maaf (mak aku ni ketawa ke ngagis,hehehehe)~


~Jom kita g kutip duit raya untuk honey madu nak =) ~





~ Kami mengucapkan selamat hari raya semua!!!!!!! ~


Notakaki : Betul la, baju kurung aku masuk raya ke-2 je dah sendat kat perot, nasib jubah butik mama & kaftan penyelamat diri =)...tak sabar nak buat rombongan keluarga puan hasnah untuk menyerbu sanak suadara yang berada di KL dan tgkp gmbr studio bersama adik beradik....maklumlah bila masing2 dah berkahwin kena ikut giliran beraya bersama mak =)

No comments:

Post a Comment

Tukang Komen :)