Cinta Halal Ini

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, September 29, 2010

Jangan Lupain Gue deh!


Sengaja buat entry tak tentu pasal gedik kat atas tu sebab nak merajuk ngan geng "Muchacheze", sesuai dengan trademark kami 3M...huahuahuahuahua.....setelah sekian lama tak jumpa ni, dari hari aku kahwin ni dekat 6 bulan jugak memandangkan kekangan masa aku sebagai wife org sekrg =P, idora plak masih lagi seorang pelajar =P, kyn & aizan pun dan sibuk dengan kerjaya masing2 =P.....so plan masa bulan puasa hari tu nak berbuka sama2 tak menjadi, jadi kami berkumpul di rumah idora jumaat lepas =)

Antara kami berempat, aku seorang sahaja dah berkahwin dan tgh preggy, gembira & excited geng2 "Muchacheze" ni mengalahkan laki aku je bila tgk pewut aku makin membesar...hehehehehehe=)

Dan bila dah berkumpul, alangkah jelesnya aku apabila mereka bercerita  nak g bandung today smpi jumaat ni nak bershopping2 dan berhola2 kat sana  oleh kerana mereka tak kahwin lagi so ada lah istilah "girls day out"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!=(...mentang2 aku dah membuyung korang tinggalkan aku ye :P.....


~ Tengok muka kyn memang lebih excited, si aizan plak tak habis2 nak pegang honey madu =P ~


~ Ok idora aku tahu perot aku dah gemok, tak yah tunjuk2 :P ~


~ Dah besar2 ye kita, hilang dah muka sekolah masing2 =P ~


~ Bila masing2 dah matured ni, takde pose2 pelik plak :P ~

NotaKaki : Pesanana Keras ini ditujukan -> jgn lupain gue deh!!!!!!  bila kamu udah sampei di bandung tu dan jangan lupain gue mau nyopping buat gue ya!(hahahaha, agak2 nyala bahasa sana mcm ni =P)

No comments:

Post a Comment

Tukang Komen :)